Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 lipca 2013

John Park - Baby 2013


John Park - Dziecinka

Moje standardy były wysokie
Minęło sporo czasu, odkąd czułem się tak niezręcznie
Zastanawiam się, czy może to jest za szybko
Nawet zanim zacząłem się nad tym zastanawiać, ty się zbliżyłaś

Kiedy mnie mijałaś, spotkały się nasze spojrzenia
Zbliżę się do ciebie
Nie mogę pozwolić ci odejść

#Dziecinko dziecinko dziecinko
Odrobinę bliżej
Dziecinko dziecinko dziecinko
Wolniej, odrobinę wolniej

Właściwie, nie chcę tego pokazać
Mówię do ciebie w wyluzowany sposób
To nie tak, że cię lubię, czy coś
Po prostu są rzeczy, które chcę tylko dla ciebie zrobić

Chcę dla ciebie gotować
Chcę dla ciebie tworzyć piosenki
Kiedyś taki nie byłem
Ale nic nie mogę na to poradzić

#

Chcę, żebyś poznała to drżenie, które jest jak cud
Czuję, jakby czas się zatrzymał, kiedy na ciebie patrzę

#

Dziecinko dziecinko dziecinko
(Jesteś moją jedyną dziewczyną)
Odrobinę bliżej
Dziecinko dziecinko dziecinko
(Jesteś moją jedyną dziewczyną)
Wolniej, odrobinę wolniej

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YouTube + pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...