Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 lipca 2013

2NE1 - Falling in love 2013


2NE1 - Zakochiwać się

#Dotknij mnie tutaj
Dotknij dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij mnie tam
Dotknij mnie tutaj
Dotknij dotknij mnie tam
Dotknij dotknij dotknij
Yeah yeah

Oh jej, nie wiem dlaczego moje serce przyspiesza tak bardzo
Gdy jestem przed tobą, którego imienia nawet nie znam
Twoje oczy są jak niebo
Dobrze dobrze dobrze dobrze

Dziś wieczorem opuszczę to nisko
To jest elektryzujące, moje serce zaraz wybuchnie, eksploduje
Jesteś moim Johnny’m Depp’em
Moje usta robią się suche i czuje mrowienie
Nie mogę patrzeć na ciebie, który oślepiasz, chłopcze jestem taka ślepa
Perła w brudzie, jestem twoją panną młodą
Sprawię, że będziesz mój, to właśnie robi królowa
Yeah w klubie robi się brzydko, nie obchodzi mnie to
Czy nikt nie może zatrzymać ognia, pozwól hejterom usiąść I patrzeć 

##Wciąż się zakochuje, zakochuje
Kiedy tylko cię widzę moje serce robi oh oh oh oh
Zakochuje się, zakochuje się
Pragnę cię, co zrobić chłopcze
Zakochuję się, zakochuję się
Kiedy tylko cię widzę moje serce robi oh oh oh oh
Zakochuję się, zakochuję się
Pragnę cię, co zrobić chłopcze

#

Oh jej, czy mogę taka być? Zwariowałam
Zadurzyłam się w tobie i zwariowałam
Moment, w którym twoje palce dotykają mojego ciała
Dobrze dobrze dobrze dobrze

Moje serce łomocze, straciłam swoja dumę
Jestem wędrowcem, który zgubił się w miłości
Nie chcę cię stracić, chwycę spust
I strzelę w stronę twojego serca, paf paf
Jesteś mój chłopcze, po prostu chodź do mnie chłopcze daj mi, daj mi
Jeśli chcesz zagrać w odpychanie i przyciąganie jesteś głupi głupi
Twoje wdzięki nie mają końca, sprawię, że coś się stanie
Czy chcę być z tobą? Jeśli z tobą, wtedy tak jest sir

##

Mam tylko ciebie
Jesteś kimś,  na kogo czekałam
Jesteś jak kolejka górska
Podniosłeś i opuściłeś moje serce, co zrobić?
Jak się czujesz?
Jeśli czujesz to samo co ja, powiedz mi
Yeah yeah ja po prostu wciąż się zakochuję

##
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...