Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 lipca 2013

Jay Park - Let's make up 2013


Jay Park - Pogódźmy się

Nawet nie sądziłem, że tu będziesz
Nie zrozum tego źle, podnieś głowę
Ta dziewczyna to naprawdę tylko przyjaciółka
Jesteśmy tylko (niemożliwe) przyjaciółmi

Dlaczego jeszcze nie możesz mi  zaufać?
Nie patrz tak na mnie
Co z tobą nie tak? Nie jesteś sobą, którą znałem

#Pogódźmy się dziecinko, znowu się pogódźmy
Jeśli znowu to zrobię, nie jestem nawet twoim chłopakiem
Chyba byłem szalony, robiąc to, kiedy miałem taką jak ty dziewczynę
Obiecuję ci dziewczyno

Pogódźmy się x2

Przy tobie wymarzę numery wszystkich dziewczyn
(To nie jest żadna dziewczyna do przelecenia)
Mogę zrobić wszystko, co chcesz, żebym zrobił
Tańczyć, śpiewać, cokolwiek, to dla ciebie

Proszę, przestań tak mówić, och yeah
Przestań próbować mnie odepchnąć
Nie jestem sobą, którego kiedyś znałaś

#

Pogódźmy się x2

Wiem, że masz dość mnie, ciągle to mówiącego, ale
To ostatni raz, daj mi jeszcze jedną szansę
Jeśli przez to przejdziemy, nie popełnię drugi raz takiego błędu
Jeśli nie ma cię przy mnie, nie mam woli do życia
Nie pójdę do klubu, już nie będę pił
Myślałem, że jesteś kimś innym, kiedy zadzwoniłem do ciebie tamtej nocy
Jak głupio, na chwilę straciłem rozum
Od teraz, obiecuję dziewczyno, tylko ja i ty

Chyba byłem szalony, robiąc to, kiedy miałem taką jak ty dziewczynę
Bez ciebie nie mogę przetrwać nawet dnia
Spójrz mi w oczy, kiedy mówisz, proszę
Nie możesz tak od razu mnie wymazać

#

Pogódźmy się (jeszcze jeden raz)
Pogódźmy się

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...