Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 lipca 2013

Jay Park - Hot 2013


Jay Park - Gorąco

Chodź do mnie, jeśli chcesz dobrze spędzić czas
Jestem złym chłopce, ale w sercu jestem dobrym chłopcem

Moje oczy są na tobie skupione
Straciłem rozum, moja twarz jest bezmyślna
Nie potrzebujesz photoshop'u, żadnego edytowania
Jeśli chcesz się bawić, to chodź dziecinko

Upijam się, twoje ciało jest jak alkohol
Nie jesteś świnką, ale twoje uda to miód miód*
Po prostu niech płynie, atmosfera jest jak woda
Nic nie grillujesz, ale dziecinko jesteś ogniście ogniście gorąca

Jesteś ogniście ogniście gorąca
Nawet jeśli to nie jest właściwe, znajdź mnie później dziewczyno

Chodź do mnie, jeśli chcesz dobrze spędzić czas x3

Do cholery tak, dajemy
Jedź na rytmie tak jak na rodeo
Twój styl w modzie jest jak z Apgujung Rodeo**
Twoje biodra sprawiły, że jestem woow

Masz mnie jak woow
Nie bądź nieśmiała i nawet jeśli muzyka przestanie grać
Powinnaś iść do domu? Do cholery nie

Nie jesteś SISTAR***, ale jesteś taka cool cool
Jesteś taka korzystna dla mojego zdrowia, jesteś jak mandarynka
Jeśli włożę cię do wody, stanie się wodą z miodem
Jak amerykańskie pieniądze****, jesteś ogniście ogniście gorąca

Jesteś ogniście ogniście gorąca x2
Nawet jeśli to nie jest właściwe, znajdź mnie później dziewczyno

Chodź do mnie, jeśli chcesz dobrze spędzić czas x3

Yeah jak piłka do kosza, skacz
Yeah, jak piłka tenisowa, skacz
Yeah, jak kula do kręgli - poczekaj
Kule do kręgli nie skaczą, więc co masz na myśli? Po prostu zaszalej

Jakbyście byli liną do skakania, wszyscy skaczą skaczą
Wszyscy piją na raz, człowieku znowu upuść upuść
Strać rozum, zyskujemy rzut rzut

Chodź do mnie, jeśli chcesz dobrze spędzić czas x3

*po koreańsku ggool tłumaczy się miód, ale ggool gool jest onomatopeją na kwik świń
**jedna z pośród modnych dzielnic handlowych 
***girlsband
****po koreańsku słowo bool oznaczas amerykańskie dolary oraz ogień

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...