Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

f(x) - Shadow 2013


f(x) - Cień

Codziennie w tajemnicy gonię za twoimi krokami
Zawsze jestem ostrożna, żebyś nie zauważył
Nikt tego nie mówi, ale nasza randka się zaczęła, nasza własna randka

Gdzie idziesz? Krok za krokiem idę za tobą
Bez słowa prowadzisz mnie
Krok za krokiem, zauważyłeś mnie? Nie mam gdzie się skryć

#Kiedy wstaje słońce, idę zsynchronizowana i razem z tobą
Naprawdę naprawdę mi się podobasz
Kiedy wstaje księżyc, zasypiasz w moich ramionach
Naprawdę naprawdę cię lubię

Dzień za dniem coraz bardziej siebie przypominamy
Twój śmiech i łzy, wszystko to znam
Nie bój się, jesteśmy losem związanym przez słońce, to nasze przeznaczenie, żeby być razem

Gdzie idziesz? Krok za krokiem idę za tobą
Bez słowa mnie prowadzisz
Krok za krokiem, zauważysz mnie? Nie chcę się ukrywać

#

Osoba w zwierciadle uśmiecha się z tobą, nie wiem
Pod twoimi stopami, bez wyrazu, chowam się za tobą

Osoba w zwierciadle lśni
Więc mogę stać się zazdrosna o uśmiech, który cię przypomina
Bliżej się ciebie trzymam i jesteśmy połączeni

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...