Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 17 lipca 2013

FIX & Kim Jae Suk - It's over now


FIX & Kang Jae Suk - Teraz to koniec

Już nigdy więcej nie będę cię szukał
Ponieważ teraz mogę mieć się dobrze bez ciebie

Yeah, nie ważne jak bardzo próbuję, nie mogę tego naprawić dziewczyno, wiesz?
Yo yo, dlaczego jesteś taka zawzięta? Nie nienawidzisz mnie, mnie, który cię zostawiłem?
Odejdź daleko od mojego serca, coś jest nie tak
Oddaliliśmy się od siebie i nawet nie chcę słyszeć twojego znajomego głosu
Chcę unikać ulic, którymi z tobą chodziłem
Zapomnij wszystkie wspomnienia miłości, nie potrzebuję ich, wszystkie je wyrzucę

Nie ważne co inni mówią, nie dbam o to, to wszystko jest w przeszłości
Zapomnij wszystkie wspomnienia miłości i odejdź

Och, dlaczego ciągle płaczesz? Zostawiłem ci tylko blizny
Mówić wróć do mnie, mówić poczekaj na mnie - nie potrzebuję tego teraz

#Już nigdy więcej nie będę cię szukał
Ponieważ teraz mogę mieć się dobrze bez ciebie
Nie patrz na mnie z tą smutną miną, zawsze taki byłem

##Proszę, przestań mówić, że mnie kochałaś, przestańmy
Modlę się, żebyś spotkała kogoś lepszego niż ja i była szczęśliwa

Ona jest taka szalona, rosnący ból
Yeah moje serce się zmieniło, ona wie, co mówię
Moje uczucia do ciebie zmienił się, kiedyś kochałem tylko ciebie, ale teraz odszedłem
Czuję jakby moje serce miało eksplodować, nie jestem taki jak ty, nie mogę się z tobą zmierzyć
Wracaj, nigdy nam nie wyjdzie, niemożliwe, odejdź
Dalej, teraz proszę przestań
Ona jest taka szalona, rosnący ból

Och, teraz wszystko się zmieniło, nie męcz mnie już
Nawet jeśli czas się zatrzyma i zawróci, moje uczucia się nie zmienią

#
##

Ciągle zaprzeczasz, ile jeszcze razy muszę to powiedzieć?
Teraz pozwól mi odejść, wracaj, już nigdy więcej mnie nie szukaj

Przestań pojawiać się przed moimi oczami, odejdź z mojego serca
Wymaż wszystkie wspomnienia naszej miłości, teraz to koniec
Proszę, przestańmy teraz, między nami koniec

Nawet jeśli to przypadek, nigdy na siebie nie wpadnijmy
Modlę się, żebyś spotkała kogoś lepszego niż ja i była szczęśliwa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...