Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

A-JAX - Fantasy 2013


A-JAX - Fantazja

Czuję, jakbym śnił, przede mną
Czuję, jakbym nie mógł oddychać, przez ciebie

Yeah woo hoo hoo woo woo woo woo
Yeah woo hoo hoo woo woo woo woo

Nie mogę przestać, przez ciebie szalenie kręci mi się w głowie
Yeah woo hoo hoo woo woo woo woo
Powstrzymaj mnie przed zauroczeniem się tobą

#Ona jest moją fantazją fantazją
Pierwszy raz coś takiego czuję
Wariuje na punkcie twoich oczu
Dalej i dalej i dale

##Wu uch uch uch uch uch uch uch och
Wu uch uch uch uch och moja fantazja
Wu uch uch uch uch uch uch uch och
Powstrzymaj mnie przed zauroczeniem się tobą

Nie mogę oddychać
Nie mogę oddychać

Dlaczego ciągle się ze mnie śmiejesz?
Nawet z daleka, czuję na sobie twoje spojrzenie

Yeah woo hoo hoo woo woo woo woo
Yeah woo hoo hoo woo woo woo woo

Twoje oczy utrzymują się na mnie
Czuję, że jestem przez ciebie zauroczony dziecinko
Proszę, nie kończ tego, nie przestawaj
Powstrzymaj mnie przed tym snem

#
##

Nie mogę oddychać
Nie mogę oddychać

Nie mogę przestać, jestem do niej przyciągany, nie mogę odpocząć
Proszę, przyjdź , urzecz mnie
Uwięź mnie, oślep mnie, złap mnie

Nie chcę się tak budzić
Chciałbym, żeby czas tak się zatrzymał
Powstrzymaj mnie przed tym słodkim snem

#

Wu uch yeah yeah wu uch yeah
Wu uch yeah yeah
Powstrzymaj mnie przed zauroczeniem się tobą

Wu uch uch uch uch uch uch uch och
Wu uch uch uch uch och moja fantazja
Wu uch uch uch uch uch uch uch och
Zablokuj mnie, ponieważ nie można mnie zatrzymać

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...