Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 lipca 2013

2PM (Taecyeon) feat. San E, Yubin - It's time 2013

Uwaga: solowe piosenki z Grown Grand Edition to utwory wykonywane przez chłopaków na koncertach, więc większość z nich powstała wcześniej, 2013 rok to data wydania ich na płycie.


2PM (Taecyeon) feat. San E, Yubin - Już czas

San E i Yubin
Wiesz co? TY*
Prawdziwi rapperzy, wiesz, że to wszystko jest o nas
I JYP Nation**

#Niepowstrzymany czas, teraz
Cokolwiek inni powiedzą, trzymamy czołową pozycję
Spójrz na nas, pokażę ci wszystko, co chciałeś

##Wznieście ręce do nieba
Wznieście ręce do nieba
Wznieście ręce do nieba
Wznieście ręce do nieba

Minęło pięć lat odkąd zadebiutowaliśmy
Biegliśmy tu na śmierć i teraz patrzę wstecz
Jak nas nazywają, jesteśmy ogromni i mocarni 2PM
Rozkołyszemy twój świat, ręce to góry i potrząśnij tym
Przyszliśmy z 10 na 10
A wy wszyscy śmieliście się i gardziliście, pytając czy jesteśmy piosenkarzami czy cyrkowcami
Bierzemy to do przodu, nigdy się nie wycofujemy z walki
Jesteśmy władcą szczytu, beast-dols*** wysoko na niebie

#
##

Powiedziałeś, że jestem atrakcyjna
Tak, jestem, ale czy to jest to? (Och proszę)
Jeśli chcesz mnie poznać, mówię ci
Na wypadek, gdybyś nie wiedział, mówię ci
Po prostu mnie wygogluj, wtedy będziemy mogli zacząć rozmawiać
Nie pytaj mnie, która jest teraz godzina
Bo wiesz, że to mój czas, żeby sprawić, że zrobisz wow
Nawet jeśli tak nie jest, z pewnością dokładnie wtedy się we mnie zakochasz
Nie jestem twoim ginem dla twoich marzeń****
Ale jestem twoją ekstatyczną fantazją, jestem twoją fantazją

#
##

Witajcie, tak jak 2PM unieście ręce w górę
Tym razem chodź za mną i unieś ręce w górę (zamknij to)
Więcej oklasków, więcej komplementów, to był dobry czas, żeby być zarozumiałym
Myślałem, że te dni będą wiecznie trwać, ale wynikiem była strata
Mam wiele do powiedzenia, ale moje albumy nie wychodzą
Więc wniosek, do którego doszedłem to robić to, cokolwiek pragnę, robić to jakkolwiek pragnę
na składance style za darmo (Kropla) tak jak wracanie do podstaw (więc)
Trzymaj to w uszach, te osiem miar tego kawałka to początek mojego rehabilitacyjnego rapu

Która jest teraz godzina?
Wiesz, która jest godzina
Która jest teraz godzina?
Wiesz, która jest godzina

#
##

2PM

*w ang. tłumaczeniu było TY, więc to nie oznacza zaimka osobowego ty
**tak nazywają się wszyscy artyści z JYP, tak jak jest YG Family i SM Town
***przydomek 2PM, który nadali im fani z powodu ich męskiego i mocnego wizerunku
****jestem prawie na 100% pewna, że to nawiązanie do SNSD i ich piosenki Tell me your wish

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...