Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 lipca 2013

2PM (Jun.K) - True swag 2013

Uwaga: solowe piosenki z Grown Grand Edition to utwory wykonywane przez chłopaków na koncertach, więc większość z nich powstała wcześniej, 2013 rok to data wydania ich na płycie.


2PM - Prawdziwy swag
nie tłumaczę słowa swag, bo ciężko znaleźć do niego odpowiednik, to coś jak wyluzowany, świetny styl

#Nikt nie jest świeższy niż mój prawdziwy swag
Prawdziwy swag, prawdziwy swag, prawdziwy swag
Nikt nie jest świeższy niż mój prawdziwy swag
Prawdziwy swag, prawdziwy swag, prawdziwy swag

##Dlatego jestem odlotowy odlotowy odlotowy
Wysoko wysoko wysoko wysoko wysoko wysoko jestem taki odlotowy

Cześć, to ja, Jun.K wróciłem, prawdziwy swagger/zuchwalec
Mój ziomek wie jak grać jak gracz (świeży)
Minęło trochę czasu, klasyka, spóźniłem się, grając na fortepianie (rozwal to)
W 2012 roku pojawiło się wiele trudności, co jest nie tak?
Do mnie też to przyszło, dostaję anemii
Jak moje urodziny, które są co roku (błogosławić to)

Na twojej głowie jest puszka Pandory*, puzzle, labirynty, złap je wszystkie
Proszę, daj mi znać, co myślisz
(Już wcześniej) wszyscy elektryzują i wariują

#
##

Rozpalam ogień, a moja muzyka płonie
Panda, która sprzedaje kopniaki**, łapie w sidła i skacze
Nie ma miłości, mocno chrzęść zębami
Wystrzelę cios nawet na dużych facetów, jesteś tylko skorupą, fuj, szumowiną
Kiedy tylko widzę dziewczynę przestępcę, dostaję krwotoku z nosa
(Zbyt chuligańskie?) Nawet mój pies Audrey nie robi tego, kucyk bez cugli
Po co ten pośpiech, ty głupcze? To dlatego zostałeś oszukany
Słuchaj swojego nauczyciela, bądź bardziej ostrożny
Według moich standardów to jest dawanie ci lekcji
Psychiczne załamanie odnajduje każdą część twojego ciała
Jeśli jesteś chory, idź do lekarza, owiń swoje oczy bandażem

Wiem, że nie jesteś na to gotowy

#

Dzięki twojej oczywistej minie, wiem, że się dobrze bawisz
Jestem tutaj na tym rynku z typowymi metodami, w które nie mogę uwierzyć
Kiedy tego słuchasz, twoje gardło się zamyka, czujesz się winny, prawda?
Wy źli dranie, po prostu sami zrezygnujcie

Leć leć leć wysoko wyżej wysoko jestem taki odlotowy
Posłuchaj
Nie ma miłości, nie ma muzyki, nie ma pchnięcia, nie sceny
W ten sposób i w tamten sposób, wszyscy to marionetki, nie ma zabawy
Pompuj, zdepcz, haterzy tylko pukają
Wszyscy ludzie wiedzą, że jestem 2 po południu to
Czy ten flow może ci powiedzieć, że muszę być odlotowy
Ten beat zabierze cię, zabiorę cię tak wysoko
Wyprzedane, każdy tego pragnie
Kiedy jesteś wyprzedany, wszyscy cię znają

*legendarna puszka zawierająca wszystkie nieszczęścia, Pandora ją otworzyła i wypuściła je na wolność
**może chodzi o bajkę Kung Fu Panda

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...