Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Yoon Jong Shin with Yangpa - Coming to me 2013


Yoon Jong Shin z Yangpa - Idąc do mnie

Pierwsza tu przyszłam
Ponieważ wydaje się, że już chwila minęła odkąd na ciebie czekam
Z bijącym serce, z wzmagającymi się wspomnieniami
Moja szklanka wody w pewnym momencie jest już pusta

Kiedy otwierają się drzwi, moje oczy się rozszerzają
Kiedy mam nadzieję, że to będziesz ty
Ale wciąż cię nie widzę
Ponieważ tak jak zwykle spóźniasz się
Więc jestem nawet szczęśliwsza widząc cię

#Nie spiesz się mój drogi
Powoli do mnie przyjdź
Lubię to czekanie
Kiedy myślę o dniach wyczerpanych tęsknotą
Dzisiaj wydaje się być snem

##Nawet jeśli znowu nie zaczynamy
Obiecuję nie być smutną
Kiedy ty, a którym tak bardzo tęskniłam, przychodzisz do mnie
Jestem w tej chwili taka szczęśliwa
Jestem dokładnie tutaj
Czekam na ciebie

Pierwszy raz od dłuższego czasu powiem witaj, nie niezręcznie
Ćwiczyłam
Ale w końcu moje prawdziwe uczucia wyjdą, kiedy powiem ci, że tak bardzo za tobą tęskniłam
Naprawdę mnie rozpaliłeś

#
##

Idziesz do mnie
Widzę cię z daleka
W moim drżącym sercu nie mogę już być spokojna
Ponieważ teraz jesteś tak blisko
Nic nie mogę powiedzieć, ale tylko na ciebie patrzeć
Twoim pierwszym powitaniem jest uśmiech, tak jak zawsze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...