Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Yangpa - Glory of love 2013


Yangpa - Chwała miłości

Tak, to takie dziwne
Wszystko wydaje się być snem
Codziennie otwieranie razem z tobą oczu

Zawsze będę cię kochać
Same słowa nie wystarczą

Tak, jestem taka wdzięczna
Że jesteś mój
Będę dla ciebie dobra, żebyś nie był zawstydzony

Nie chcę cię stracić
Ponieważ ciężko było nam być razem

#Dla mnie, po tym jak się narodziłam i spotkałam cię
To był najwspanialszy dar, jaki dostałam od niebios
Na tym szalonym świecie, na niekończącej się drodze pod górę
Jeśli jestem z tobą, jestem szczęśliwa

Kiedy nadchodzi deszcz i wieje wiatr
Kiedy wszystko zwraca się przeciw tobie
Tylko ja cię obejmę

Zawsze cię potrzebowałam
Nawet w złych sytuacjach, uśmiecham się

#

Słyszałeś moją modlitwę?
Którą dawno temu wypowiedziałam
Jak dziecko zbudzone ze snu
Jesteś całym moim światem

#

Będziemy zawsze żyć
Znając siebie
Jeśli jestem tobą to jest chwała miłości

Zrobiliśmy to wszystko dla miłości
Zrobiliśmy to wszystko dla miłości
Zrobiliśmy to wszystko dla miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...