Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

4men - Only you 2013 (Gu Family Book OST)


4men - Tylko ty

Osobą, która nauczyła mnie, że moje serce galopuje
Jedną osobą, która wypełnia moje serce, kiedy oddycham
Próbuję cię odepchnąć, próbuję cię wyrzucić
Ale osoba, za którą coraz bardziej tęsknię

Osoba, która boli mnie jak siniak
Osoba, którą nawet z zamkniętymi oczami widzę swoim sercem
Próbuję to przetrzymać, próbuję cię zapomnieć
Ale osobą, która wypełnia całe moje serce

Powodem, dlaczego żyję, jesteś tylko ty
Powodem, dlaczego oddycham, jesteś tylko ty
Jedną osobą, którą wołam jakby moje serce pękało jesteś ty
Osobą, wyrytą w moim sercu, jesteś tylko ty

Bardzo zła osoba, która cicho zabrała moje serce
Osoba, która dała mi miłość, która jest bólem
Próbuję to ukryć, próbuję temu zaprzeczyć
Ale osobą, która wypełnia całe moje serce

Powodem, dlaczego żyję, jesteś tylko ty
Powodem, dlaczego oddycham, jesteś tylko ty
Jedną osobą, którą wołam jakby moje serce pękało jesteś ty

Żebym tylko mógł cię słyszeć, żebym tylko mógł cię czuć
Wołam teraz do ciebie, stoję dokładnie tutaj

Jesteś moim jedynym marzeniem pozostałym na tym świecie
Jesteś tylko moim wszystkim pozostałym na tym świecie
Jedną osobą, którą wołam jakby moje serce pękało jesteś ty

Osobą, na którą będę wiecznie patrzył, jesteś ty
Jedyną miłość, którą będę zawsze miał, jesteś ty
Nawet jeśli moje serce się zatrzyma, osobą, którą wołam jesteś ty
Osobą, wyrytą w moim sercu, jesteś tylko ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...