Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 czerwca 2013

YB Band - Mystery 2013


YB Band - Tajemnica

Jestem pewny
Że w tej kawiarni pierwsza powiedziałaś mi, że mnie lubisz
Pierwsza przyszłaś do mnie, który byłem młody

Pierwsza chwyciłaś moją dłoń
Też pierwsza mnie pocałowałaś
Powiedziałaś, że chcesz być ze mną sama
Więc ciągle mi mówiłaś, żebym odesłał swoich przyjaciół

Nie mogę zrozumieć, nie znam powodu
Dlaczego pierwsza mnie zostawiłaś?
Dlaczego byłaś dla nie dobra? Dlaczego wylewałaś łzy?
Po co?

Czy teraz masz nowego faceta? Czy to jest to?
Nie, powiedziałaś, że to nie to
To tylko zgadywanie, ale piszę powieść detektywistyczną

To pierwszy raz, kiedy to się dzieje
Wszystko co zrobiłem, to przyjąłem twoją miłość
Może to był błąd, że ci powiedziałem, iż cię kochałem
Może powinienem do końca zatrzymać to dla siebie

Nie mogę zrozumieć, nie znam powodu
Dlaczego pierwsza mnie zostawiłaś?
Wszystko dla ciebie zrobiłem, opróżniłem swój portfel
Z twojego powodu

Nie wiem, nie mogę się skupić
Dlaczego pierwsza mnie zostawiłaś?
Dlaczego byłaś dla nie dobra? Dlaczego wylewałaś łzy?
Po co?

Nie mogę cię zrozumieć, nie mogę cię wymazać
Wciąż nie mogę cię zapomnieć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...