Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 czerwca 2013

2EYES - Don't mess with me 2013


2EYES - Nie zadzieraj ze mną

Nawet na ciebie nie patrzę, ale coś źle zrozumiałeś
Otwarcie z coraz mniejszą i mniejszą jakością przechwalasz się
Dzięki za twoje zainteresowanie, ale to nie działa, proszę przestań
Przestań ze swoją bezużyteczną chciwością, kiedy wciąż się uśmiecham

Zejdź z drogi, to wszystko jest bezużyteczne
Moje serce jest tylko dla jednej osoby

#Spotkaliśmy się pierwszy raz i mogę wydawać się pożądana
Nie zadzieraj ze mną, przestań teraz
Twoje oczy, które mnie nie doceniają, twoje ręce, które mnie wołają
Możesz się we mnie zakochać, ale nie możesz mnie mieć

Moja duma jest tak wysoka jak moje podkręcone rzęsy
Jeśli bezmyślnie mnie dotkniesz, nie mogę być za ciebie odpowiedzialna
Pieniądze i czas, który na mnie poświęcasz, po prostu daj je swojej dziewczynie
To wszystko jest złe, twój upór w stosunku do mnie

Przestań próbować użyć swojej głosy, zranisz się
Uderzę cię mocnym ciosem

#

Patrzę tylko na to, co jest moje, patrzę tylko na to, co jest moje
Dlaczego na mnie patrzysz, czy twoje serce galopuje? Marzysz? Stajesz się szczęśliwy?
Patrzę tylko na to, co jest moje, patrzę tylko na to, co jest moje
Kiedy rzucasz mi ukradkowe spojrzenia, lubisz mnie? Pragniesz mnie?

Możesz się we mnie zakochać, ale nie możesz mnie mieć

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...