Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 25 czerwca 2013

A-Prince - Mambo 2013


A-Prince - Mambo

Ciągle za tobą tęsknię, ciągle za tobą tęsknię
Ciągle za tobą tęsknię, ciągle za tobą tęsknię
Ciągle za tobą tęsknię, ciągle za tobą tęsknię

Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
Nie mogę żyć bez ciebie, dziewczyno
Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
Tak dobrze do siebie pasujemy

Co zrobię? Tak bardzo za tobą tęsknię
Nie mogę wytrzymać jednej minuty i jednej sekundy
Co zrobię? Nawet twoja niezadowolona mina jest taka śliczna
Chyba jestem oślepiony przez miłość

#Ty ty ty, jesteś słodsza
Ty ty ty, niż cukierek
Ty ty ty, chcę ugryźć ciebie, która śpisz
Ty ty ty, jak anioł
Ty ty ty, jesteś moja
Dziękuję za to, że jesteś ze mną

##Jesteś moją dziewczyną
Wszyscy wydają się być zazdrośni
Dzięki tobie naprawdę zyskuję siłę
Jesteś moim podarkiem
Nie mogę go wymienić na nic innego
Wiem, że osobą, którą dały mi niebiosa jesteś ty

Wyglądasz tak ślicznie, szczególnie dzisiaj, chcę wyznać ci moje uczucia
Czy wiesz, że tak się czuję? Mam tylko ciebie
Dobrze, to nie jest tylko prosta miłość
Po prostu zawsze zostań tak przy mnie
Jesteś moim przeznaczeniem

#
##

I kocham cię
Bądźmy zawsze razem
Teraz ci powiem
Wszystko na świecie wygląda jak ty

##

Jesteś moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...