Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 czerwca 2013

2PM - Give me love 2013



2PM - Daj mi miłość

Daj mi, daj mi miłość, tylko pragnę, tylko miłości, tylko tyle
Mieszkam w twoim sercu, masz takiego mnie, przyszedłeś zobaczyć swoje przeznaczenie?

Te uczucia, które nigdy się nie zmienią są dla ciebie
Całą noc we śnie myślę o tobie
To tylko ty, tak bardzo o tobie myślę, że czasami zapominam oddychać
Nie ważne co się stanie, nie pozwolę ci odejść

Tylko jedno zwykłe... przypadkowe spotkanie zmieniło mnie
Moje serce odkrywa te twoje oczy

Daj mi, daj mi miłość, tylko pragnę, tylko miłości, tylko tyle
Mieszkam w twoim sercu i nie jestem jednością z przeznaczeniem
Daj mi, daj mi miłość, to życie, ten ból, niczego nie żałuję
Żyję śmiejąc się i płacząc, obejmę każde uczucie jakie mogę mieć

Zabierz to! Jeśli nawet miłość bez ostrzeżenia zmienia twoją twarz
Moja urocza, będę dalej się w ciebie wpatrywał

Wiesz co! Cokolwiek może się stać, będę wiecznie i zawsze
Czuł to samo w stosunku do twojego serca, nie ważne gdzie jestem
Sprawiasz, że czuję się rozanielony
Za każdym razem kiedy mija czas moje uczucia do ciebie
Wzrastają, nie bądź nieśmiała
Nie ma takiej drugiej miłości

Bezgłośny zegar rozpoczyna nieskończony czas
Czy to spotkanie zwróci nasze wspomnienia?

Daj mi, daj mi miłość, jeśli miłość sama w sobie jest światłem wieczności
To ciemność nocy i także twoje łzy są na pewno cudowne
Daj mi, daj mi miłość, zamiast twojego ciepłego pięknego nagiego ciała
Chcę pozostać drzemiąc w głębokim miejscu, zostać dotkniętym przez miłość, skraść ją i poświęcić się jej

Zabierz to! Jeśli nawet miłość bez ostrzeżenia zmienia twoją twarz
Moja urocza, będę dalej się w ciebie wpatrywał

angielskie tłumaczenie kanpekimusic.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...