Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 11 czerwca 2013

Sistar - Give it to me 2013


Sistar - Daj mi to

Widzisz
Zazwyczaj tego nie robię, ale
Naprawdę potrzebuję cię dzisiaj wieczorem

Daj mi to, daj mi to
Daj mi to, daj mi to

Czy w ogóle wyjdę za mąż zanim skończę trzydziestkę?
Oddałam wszytko co miałam
Teraz zostałam zraniona i sama, co mam zrobić?
Moje serce boli nawet z powodu uporczywego szumu deszczu
Wciąż jestem młoda i mam miękkie serce
Łatwo staje się poruszona do łez

#Daj mi to och dziecinko, daj mi to
Daj mi to, och dziecinko daj mi to

##Nie ważne jak bardzo pragnę i błagam
Zostało tylko puste miejsce wypełnione łzami
Pragnę twojej miłości
To wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to

Czy przyjdziesz zanim nadejdzie poranek?
Jak idiotka, żyję tylko, żeby cię kochać
Cały dzień płaczę i płaczę aż nadejdzie poranek
Nie wiem nawet czy to słońce, czy księżyc, czy to dzień, czy noc

Och dziecinko, daj mi to
Przepraszam, to wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to
Och dziecinko, daj mi to

#
##

List, który pisałam dziesiątki i setki razy, a potem znowu go darłam
Dlaczego dla mnie miłość jest tylko taka ciężka?
Cały dzień płaczę i płaczę aż nadejdzie poranek
Nie wiem nawet czy to słońce, czy księżyc, czy to dzień, czy noc

(Cały dzień płaczę aż nadejdzie poranek) x2

# x2

Pragnę twojej miłości
To wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to

angielskie tłumaczenie Starship Ent. @ YouTube

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...