Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

VIXX - Light me up 2013


VIXX - Rozświetl mnie

Yeah wróciliśmy, miasto jest moje dziecinko, dalej

Labirynt rozprzestrzenia się po całym szarym mieście
Czas się zatrzymuje, kiedy tam cię szukam
Anioł ciemności, iluzja koszmaru
Ona nieznacznie lśni przez swoją maskę

Jej sylwetka jest ukryta za czarną mgłą
Odnajdę cię zanim znikniesz dziecinko
W tym umierającym mieście, nadzieja jest daleko
Ocal tą podzieloną krainę dziecinko

#Och dziewczyno, jesteś jak niekompletny obraz
Więc dziewczyno nie przestawaj, przyjdź do mnie, przyjdź do mnie
Jesteś jak promień światła, włącz światła niebios
Yeah dalej

##Znikam w duszącej i głębokiej ciemności
Chwyć moją dłoń (rozświetl ciemność)
Moja droga, proszę, uratuj mnie (rozświetl ciemność)

(Yeah lubię, kiedy ty)
Pracujesz/ruszasz ciałem, ruszasz ciałem
Ruszasz ciałem (rozświetl ciemność)
Ruszasz ciałem (rozświetl ciemność)

Och Boże, nie ma Boga? Znikam, więc zostałem odrzucony?
Masz, tylko y masz klucz, więc otwórz bramy niebios
Dziecinko, chcę wzlecieć wysoko do nieba
Jestem uwięziony w tej ciemności i nie mogę oddychać, zdejmij maskę

#
##

Uciekam daleko
Podążam za cieniem, który za sobą zostawiłaś
Czuję katharsis* w tej niedalekiej odległości
Dokładnie wtedy, kiedy masz dotknąć, dzielę pocałunek z aniołem
Oczarowałaś mnie, ale ukryłaś się
Nawet raz się nie obejrzałaś i ukrywasz się za tą mgłą
Śnię o pieszczeniu twojej głowy
Yeah, powiedz mi swoją tajemnicę

Wszystko zaraz się rozpadnie, już nie mogę na ciebie czekać
Oświetl mnie światłem (rozświetl ciemność)
Zanim to wszystko zniknie (rozświetl ciemność)

(Yeah lubię, kiedy ty)
Ruszasz ciałem, ruszasz ciałem
Ruszasz ciałem (rozświetl ciemność)
Ruszasz ciałem, ruszasz ciałem
Ruszasz ciałem
Wszystko, czego pragnę, to ty

*oczyszczenie, uczucie uwolnienia od cierpienia

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...