Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

LED Apple - Are you eating well? 2013


LED Apple - Dobrze jesz?

Dobrze jesz?
Dobrze śpisz?
Czy przypadkiem jesteś przeziębiona?
Co robisz, kiedy jest film, który chcesz zobaczyć?
Zawsze się o ciebie martwię

Nie mogę nawet jeść
Nie mogę spać
Jestem chory na chorobę, która sprawia, że codziennie za tobą tęsknię, więc płaczę
Łzy wciąż się pojawiają, kiedy widzę twoje zdjęcie
Nie martwisz się, że w tym tempie umrę?

#Kocham cię, nie mogę tak dalej, jeśli to nie jesteś ty
Przez ciebie nie mogę nawet napić się szklanki wody
Co zrobię? Nie mogę nawet umrzeć na wypadek gdybyś wróciła
Proszę, nie zostawiaj mi żadnych blizn

Wiem, że to tęskne przywiązanie
Jestem takim głupcem, chcę cię zapomnieć nad szklanką soju
Ale miłość jest wtedy, kiedy to nie jest takie łatwe do zrobienia
Nie możesz nawet wrócić, nawet jeśli to zrobię

#

Kiedy gra piosenka na rozstanie
Wszystkie słowa wydają się być moją historią
Naprawdę myślę, że umrę, nie mogę nawet oddychać
Jeśli to miało się spać, dlaczego w ogóle mnie kochałaś?

Kocham cię
Nie mogę tak dalej, jeśli to nie ty

Dzisiaj znowu czekam na twoje kroki
Wariuję, ponieważ chcę usłyszeć twój głos
Nie wiedziałem, że twoje niewypełnione miejsce, będzie zostawiać takie puste uczucie
Proszę, nie możesz do mnie wrócić?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...