Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Verbal Jint feat. Bumkey - Walking in the rain 2013


Verbal Jint feat. Bumkey - Idę na deszczu

Yeah VJ
Yeah Bumkey
Dalej

#Jestem przemoknięty na deszczu
Kiedy idę tą ulicą
Jak szalona osoba
Masz się dobrze?

Czy to było w Bokson?
Kiedy wyglądałaś wyjątkowo ładnie
Miałaś taką samą fryzurę i taki sam makijaż
Ale wydawałaś się być inną osobą, jakby coś się zmieniło

Pamiętam, że myślałem, iż wydawałaś się być inna
Powiedziałaś mi, że wypadło coś niespodziewanego
I spędziłem weekendową noc samotnie
Wszystko rozumiałem lewą stroną mózgu
Ale moje serce inaczej zareagowało
Dlaczego złe uczucia zawsze znajdą drogę do głowy?
Ta noc jest dla mnie jak trauma

#

##Mając nadzieję, że moje blizny
Zostaną dobrze obmyte
Ale w tym samym czasie
Wiem, że to się nie stanie

###Idę na deszczu
To jedyne, co mogę zrobić
Bez końca idę na deszczu
Chcę w tym deszczu wszystko zmyć

Puzzle były kompletne
Mimochodem spojrzałem na twój telefon i powiedziałem
Kto to cię ciągle podrywa?
Kiedy zapytałem, powiedziałaś
Czas, żeby to skończyć, dlaczego akurat dzisiaj pada?
Traktowałem cię jak jedną na milion
To prawdopodobnie najgorszy sposób na zerwanie
Mogę zrobić tylko jedno

#
##
###

Mijam Hongdae i przechodzę przez pusty most Mapo
Idę na deszczu

Z powodu wszystkich kłamstw, spokojnie ze mną zerwałaś
Idę na deszczu

Bycie parą, wszystko, co razem widzieliśmy
To wszystko - dlaczego to wydaje się takie dziwne? Czy to dlatego, że jest mokro przez deszcz?
Chcę wrócić do początku

###

Idę
Idę
Idę
Idę na deszczu

Idę
Idę
Idę
Idę na deszczu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...