Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 29 czerwca 2013

SHINee - Green rain 2013 (The Queen's Classroom OST)


SHINee - Zielony deszcz

Kiedy otwieram oczy na dźwięk zegara
To sprawia nowe wrażenie, ale dzień jest taki sam
Więc bezmyślnie podążyłem do tego samego miejsca, do którego codziennie chodzę

Ale tam jest miejsce, gdzie jeszcze nie byłem
Jest takie duże i wysokie, że nigdy nawet o tym nie myślałem
Ale chcę wspiąć się ponad tą ścianą

#Chcę ukryć moje lekko zdenerwowane serce
I chcę mocno chwycić twoją rękę, i pobiec
Staniemy się świeżsi w ulewnym zielonym deszczu
Kiedyś byłem jak dziecko, kiedyś byłem niedojrzały
Ale powodem, dlaczego dorosłem są twoje oczy, które we mnie uwierzyły, twój jeden uśmiech
To mi wystarczyło

Wiatr mówi mi, ze świat jest brutalny
Ale jeśli tak zostanie, myślę, że będzie w porządku

Moja głowa przepełnia się pytaniami
Kto może mi odpowiedzieć? Czekam bez końca
Ale ten, który znalazł odpowiedź to ja

#

Kiedy ścieżka, którą kroczymy jest zła albo może zablokowana
I zatrzymujemy się w miejscu, co powinniśmy zrobić?
I kiedy idziemy tą ścieżkę, jaką minę będziemy mieli w tym momencie?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...