Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 czerwca 2013

FT Island - Hold my hand 2013


FT Island - Chwyć moją dłoń 

#Nigdy cię nie zostawię, nigdy nie doprowadzę cię do płaczu, nigdy nie sprawię, że będziesz czuła się bardzo samotna 
Nie jesteś sama, będziesz się miała dobrze  
Dalej dziecinko, pozwól mi chwycić twoją dłoń 

Ścigana przez czas, nic nie można na to poradzić
Niezdolna, żeby się przestawić, dzień i noc 
W trakcie tracenia ze wzroku nadziei i marzeń 
Nie widzę siebie, nie widzę przyszłości, smutna rzeczywistość 

(Chcę ci powiedzieć dlaczego jestem Panem Właściwym)
(Chcę ci pokazać jak dobrze mogę cię traktować) 
Przysięgam, nie sprawię, że będziesz smutna , zawsze przy tobie 

##Nigdy cię nie zostawię, nigdy nie doprowadzę cię do płaczu 
Po prostu mi uwierz, chwyć moją dłoń 
Zostań ze mną, nigdy nie pozwolę ci odejść (chcę zobaczyć twój uśmiech) 
Nie jesteś sama, będziesz się miała dobrze
Po prostu uwierz mi, chwyć moją dłoń
Nie chcę cię stracić, chcę dać ci moją miłość 
Chcę zobaczyć twój uśmiech (nie chcę widzieć cię smutnej)

Stawanie się taką smutną, że nic nie można na to poradzić
Samotna noc, gdzie twoje oczy są przepełnione łzami 

##
#
##

angielskie tłumaczenie happyislandsubs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...