Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

2EYES - Irony 2013


2EYES - Ironia

Hej ty, doszedłeś do końca?
Hej ukochany, zabierz swoją złamaną miłość ze sobą

Nie myśl, że będę się miała dobrze czy w porządku
Świat nie działa w ten sposób, jakby wszystko było mierzone od linijki, to nie takie łatwe

To ironia, wyglądasz tak silnie
To ty jesteś ty, który to skończył
Powinieneś cierpieć tak bardzo jak ja cierpiałam
To ironia, ponieważ byłam taka głupia
Ponieważ danie ci wszystkiego było taką stratą
Próbuję zapomnieć i zapomnieć, i zdusić i zdusić to w sobie
Jestem taka żałosna

#Jesteś taki oburzony, jestem taka łatwa
To moja wina
Próbuję zapomnieć i zapomnieć ciebie, i
Zostałam sama i moje serce znowu zostało przez ciebie zranione

Ciągle ci ufam, ale uderzyłeś mnie i strzeliłeś do mnie z tyłu
To ty pierwszy słodko mi szeptałeś

Kiedy powiedziałeś, że będziesz dla mnie dobry, tak łatwo to powiedziałeś
Wierzyłam w to (moja miłość taka była)
Wszystkie te dni, kiedy byłam zaślepiona miłością, minęły, to takie niewiarygodne

To ironia, wydajesz się być w porządku
To ty jesteś ty, który to skończył
Powinieneś cierpieć tak bardzo jak ja cierpiałam
To ironia, ponieważ byłam taka głupia
Ponieważ danie ci wszystkiego było taką stratą
Próbuję zapomnieć i zapomnieć, i zdusić i zdusić to w sobie
Jestem taka żałosna

Powoli mi się poprawi
Powoli o tobie zapomnę
Powoli zasmucę się
Powoli ci wybaczę

Nie ważne co, odchodzisz w mgnieniu oka
Co zrobiłam źle? Potrzebuję cię, kocham cię
To ty mnie zostawiłeś, to ty mnie zostawiłeś
To ty, to ty, to ciebie trzeba winić

To ironia, naprawdę masz zamiar tak się zachowywać?
To ty jesteś ty, który to skończył
Powinieneś płakać tak bardzo jak ja płakałam

#

Hej ty, doszedłeś do końca?

Hej ukochany, zabierz swoją złamaną miłość ze sobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...