Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

MC Sniper & Tete - Jampop 2013


MC Sniper, Tete - Jampop

Tłum rozgrzewa się dokładnie wtedy, kiedy zaczynam wypluwać rap
Zastanawiając się i sprawdzając, czy jestem prawdziwą osobą
Dlaczego dopingujesz, codziennie to robię
Codziennie nadaję swoją rapsodię przez radio
Stańmy się dzicy, dlaczego jesteś wrażliwy?
Do jutra zapomnij o swoich zmartwieniach, dlaczego jesteś jak one?
Czy jest jakaś rocznica? Imprezuj
Czuję moc pak pak! Dzisiaj jestem 2Pac'iem
Na beat'cie, rytmie, niech twoje stopy zaczną się ruszać
Nie ma układu tanecznego, rap to grupowe ćwiczenia
Nasze spojrzenia się krzyżują, chodźmy do Hong Kongu
Teraz wszysstki dopingują jak ona, będę naprawdę szczęśliwy, jeśli dopingujesz
Yeah występowanie jest dla mnie jak mój plac zabaw dzieciaku
Skacz dopóki nie zaczniesz marzyć
To właśnie wtedy zaczyna się życie, miejsce, gdzie można się nauczyć filozofii
Płonie płonie pragnienie, żeby grać tutaj płonie

Scena, którą trzymałem przez 10 lat
Moje imię to BK próba mikrofonu
Wędruję pośród tłumu zmartwień
Jutro inne słowa będą moją bronią 1, 2! Ukłucie!
Jak bawię się tymi słowami w moich tekstach
Mam nóż, mój gotowy atak
Jeśli zostaniesz dźgnięty, to zostaniesz jeszcze raz dźgnięty
Boisz się? nie pokażę ci, nawet jeśli się denerwuję
Ho! Bardziej płynąca prawda niż blef
To dla mnie wszystko
To zabawne, ale ja naprawdę też tak myślę
Nie ma nikogo, kto słucha tego, co mówię
Znowu, jakbym zaczynał, znowu tu stoję
Szaleni ludzie wskazują na mnie
Teraz muzyka mnie unosi

#Teraz cokolwiek robią czy mówią po prostu trzęś w górę i dół
Gorące, jeśli spojrzysz na naszą scenę, zostaniesz powalony
Nie musisz próbować i czuć to, po prostu wszyscy się połóżcie
Uwierzcie mi i zostawcie to mi, po prostu chodźcie za mną, jesteśmy Sniper Sound*

##Witajcie w jampop, witajcie w jampop
Witajcie w jampop, witajcie w jampop
Jambo rafiki jampop**

Yeah, jestem Sniper, surfujący po beat'cie
Jeśli to hip hop czy reggae, to nie ważne, po prostu to miksuje
Ale oczywiście lepiej niż fale, ujeżdżam kobiety
Jeśli moje łóżko byłoby sceną, nawet pudła byłyby home run'em***
Koktajl z tauryny*** i kofeiny
Rezultat to próba zrobienia musicalu
Zapomnij całą wcześniejszą muzykę
Możesz latać nawet jeśli nie masz skrzydeł

Pomińcie wszystkie swoje zmartwienia i kłopoty
Wszyscy odpowiedzcie na głos, który teraz słyszycie
Idź jakbyś dotykał nieba
Gotowe miejsce potrzebuje owacji na stojąco
Przed powtarzającym się rytmem
Trząś, tak jak ja
Nawet jeśli teraz się oprzesz i wpadniesz na kogoś, jest ok!
Wszyscy podnieście ręce, dopingujcie!

#
##

*agencja, do której należą MC Sniper, BK
**nie mam pojęcia, co to znaczy
**termin baseballowy, oznacza zdobycie punktu dla drużyny
***jeden ze składników napojów energetyzujących

angielskie tłumaczenie Language By Music


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...