Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dal Shabet - Be ambitious 2013


Dal Shabet - Bądź ambitny

Posłuchaj mnie dziecinko
Chłopcy bądźcie ambitni
Chłopcy bądźcie ambitni
Posłuchaj mój chłopcze

Zawsze trzymasz moją dłoń i puszczasz, czy to ci wystarczy?
Nawet mnie nie całujesz, kiedy wykonasz krok?
Nie śpimy całą noc, tylko rozmawiając, nawet kiedy jesteś pijany, po prostu idziesz do domu
Naprawdę jesteś facetem? Czy jesteś tylko nieśmiały?

Och naprawdę nie mogę już czekać
Zmuszasz dziewczynę, żeby pierwsza to powiedziała
Och naprawdę nie mogę już czekać
Nie mów mi tylko, że jestem sexy

#Spójrz na moje nogi, są śliczne, noszę krótkie spódnice
Spójrz jakbyś był zainteresowany
Nie wahaj się

##Nie na moje oczy, ale spójrz na moje nogi, puść moją dłoń i przytul mnie
Przestań się martwić, przestań to oszczędzać
Możesz mieć całe moje serce

Teraz sprawdź to, głupi chłopcze
Po co się wahasz, nie nie nie
W tym tempie inny facet może mnie skraść, ostrożnie ostrożnie
Posłuchaj, pospiesz się

Zaczynam w ciebie wątpić, pragnę cię, tak, chcę to teraz sprawdzić
Czy to źle, jeśli pragnę całej twojej miłości?

Och naprawdę nie mogę już czekać
Nie mogę uwierzyć w tą sytuację
Och naprawdę nie mogę już czekać
Nie chcę już tylko czekać

#
##

Nie nazywaj mnie dzieckiem, ja też jestem kobietą
Kiedy idę ulicą, faceci ciągle odwracają głowy w moją stronę
Wszyscy oprócz ciebie wiedzą, wszyscy oprócz ciebie będą mnie pragnąć
Jestem twoją dziewczyną, jestem twoją panią

Spójrz na moje nogi, są śliczne, noszę krótkie spódnice
Nie będziesz chciał iść do domu
Podejdź do mnie bliżej

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...