Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 czerwca 2013

Lee Ji Young & Han Hae - Inconvenient truth


Lee Ji Young & Han Hae - Niewygodna prawda

Jest teraz 12:00
Nie wiem czy to dzień, czy noc
To życie nie jest właściwe

Jest więcej niż jedna czy dwie niewygodne prawdy
Po tym jak zerwaliśmy, wszystko stało się dziwne
Wszystko jest niewygodne
Na przykład kiedy jem sama, nie umiem dobrze użyć łyżki
Myślę o twojej twarzy

#Czy ja miałam tak wiele łez?
Czy byłam taką słabą osobą?
Chwieję się, nie mogę prosto ustać
Czuje się jakbym napiła się mocnego alkoholu nazywającego się rozstanie

Jest więcej niż jedna czy dwie niewygodne prawdy
Po tym jak odszedłeś, staję się idiotką nawet tego nie zauważając

Chlapię się wodą, żeby się obudzić
Gapię się na siebie, a potem wracam do łóżka
Po tym jak się obudziłem minęło sporo czasu
I straciłem centrum swojego serca

#

Myślałem, że byłaś moją ostatnią osobą
Ale teraz moje życie jest rozładowaną baterią
Wszystkie rany, które we mnie pozostały są zakażone i pękają
Teraz nie można ich uleczyć
Ale musisz wiedzieć jedną rzecz
Nawet jeśli mówisz, że jestem głupcem i jestem egocentryczny
I mówisz o mnie złe rzeczy
To nie jest ważne
Musisz po prostu do mnie wrócić
Do pustego miejsca w moim sercu

Czy byłeś taką trudną do zapomnienia osobą?
Czy byleś kimś, kto tak bardzo wstrząsnął moim sercem?
Wołam twoje imię zakrzywionymi ustami
Czuje się jakbym napiła się mocnego alkoholu nazywającego się rozstanie

Jest teraz 12:03
Nie wiem czy to dzień, czy to noc
To życie nie jest właściwe x5

angielskie tłumaczenie Loen Ent. @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...