Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 czerwca 2013

Lee Hyori feat. Ahn Young Mi - Going crazy


Lee Hyori feat. Ahn Young Mi - Zwariować

Typowa historia, typowa piosenka o mężczyźnie, zostawiającym płaczącą dziewczynę
Obiecałam, że nigdy nie będę o tym śpiewać
Ale dlaczego płaczę teraz przez jakiegoś faceta?
Jestem taką żałosną przegraną, proszę, niech ktoś mnie powstrzyma

#Wariuję przez ciebie
Taka szalona, co zrobić, dziecinko?
W tym tempie będę pomylona
Szalona, ale nie wiedziałam, kiedy byłeś przy mnie, dziecinko
Myślę, że w tym tempie uschnę i umrę

Jeśli ktoś odchodzi, zawsze ktoś przychodzi, mężczyźni zawsze nakładają się na siebie
To było czarujące, ale zawsze byłam samotna
Ale dlaczego zmieniłam się po spotkaniu ciebie? To zbyt wiele
To niezręczne i dziwne, proszę, niech ktoś mi pomoże

#

O jej, Hyori, dlaczego tak bardzo lubisz tego faceta?
Czy jest taki wspaniały? Niech go zobaczę, niech zobaczę
O jej, o jej, to alleluja

Ty ty - facet, który tylko dał miłość i odszedł
Ty ty - facet, który sprawił, że moje serce koziołkowało
Ty ty - facet, którego tak bardzo pragnę

Po tym jak cię straciłam, wariuję, tylko naprawiam stodołę*
Wróć do mnie dziecinko, w tym tempie już nigdy więcej nie będę kochać
Blizny, pozostałe we mnie blizny są takie bolesne, dziecinko
Wróć do mnie, kochaj mnie

Wariuję (jestem szalona, odchodzę od zmysłów!) wariuję dziecinko
Przez ciebie, przez ciebie, przez ciebie wariuję

*z koreańskiego powiedzenia naprawiać stodołę, kiedy skradziono konia, co oznacza, że ktoś uświadomił  sobie swój błąd po fakcie i próbuje już go nie popełnić

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...