Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 czerwca 2013

Sunny Hill - Darling of all hearts 2013


Sunny Hill - Kochanie/Ulubienica wszystkich serc

Och jestem tą sławną ulubienicą wszystkich serc, każdy przychodzi do mnie i mówi mi swoje zmartwienia
Ale co to? Z dnia na dzień staję się coraz samotniejsza, a wszyscy moi przyjaciele są zakochani
Tracę pieniądze i czas, jestem ulubienicą wszystkich serc, powiedzenie "ubóstwo pośród obfitości" to moja historia
To nie jest właściwe, przychodzisz do mnie tylko kiedy jest ciężko, to nie jest takie świetne uczucie

Och potrzebuję miłości, och potrzebuję miłości, na końcu jestem samotna, co to jest?
Och potrzebuję miłości, tak, potrzebuję miłości, to takie niesprawiedliwe, co zrobię?
Ale wciąż śpiewam lulu lala i bawię się z moimi przyjaciółmi
Dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego tak bardzo cię lubię?
Wciąż jestem lulu lala sama
Jest odrobinę samotnie, ale nie jest smutno

Raz dwa trzy dalej

Zawsze byłam sama (och jej) spędzam te wszystkie weekendy sama
Filiżanka herbaty (na raz) filiżanka kawy (na raz) to wszystko, więc czuje się źle
Kiedy nadchodzi piątkowa noc, nikt mnie nie szuka (dlaczego) i tarzam się w swoim dużym pokoju
Pojawiają się łzy, wszyscy chodzą na randki (och nie)

Kiedy mówią, że mają tylko mnie i wszystko mi mówią, kończy się na sesji porad dotyczących randek
To naprawdę za dużo, przychodzisz do mnie kiedy jest ciężko i przestajesz dzwonić, kiedy jest dobrze

Och potrzebuję miłości, och potrzebuję miłości, na końcu jestem samotna, co to jest?
Och potrzebuję miłości, tak, potrzebuję miłości, to takie niesprawiedliwe, co zrobię?

Jaedong* oppa**, w końcu wiem co czujesz (góra Cheonggye) te wszystkie śliczne dziewczyny, które przestają dzwonić, kiedy staczasz się z góry
Jaki mamy grzech za to, że jesteśmy mili? Chcesz się razem napić?

Ty czy ja, nie chcemy być sami
Nie nie nie nie zadzwoń do mnie, kiedy się nudzisz

Ale może teraz lubię być sama
Szczerze, nie jestem śmiertelnie samotna
Ale wciąż śpiewam lulu lala i bawię się z przyjaciółmi
Dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego tak bardzo to lubię?
Wciąż jestem lulu lala sama
Jest trochę samotnie, ale nie jest smutno, nie będę płakać, bo jestem trochę samotna

*jedyny Jaedong jakiego znalazłam to Lee Jaedong - profesjonalny gracz w StarCraft
**wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...