Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 20 czerwca 2013

2PM - Call my name 2013


2PM - Zawołaj moje imię

Ta piosenka jest z wami, Hottest*, zawołajcie moje imię

Słuchasz piosenki, którą dla ciebie śpiewam?
Patrzysz na mnie, który bez tchu do ciebie biegnie?

Wiem, że chwilę czekałaś, w tej chwili idę
Kiedy spotkam cię na końcu tej drogi, pobiegnę do ciebie i przytulę cię
Jeśli słuchasz, jeśli czekałaś

Z daleka mocno wyciągnij swoją dłoń
Jeśli pamiętasz, żebym mógł cię od razu odnaleźć, żebym mógł cię objąć

#Zawołaj moje imię (proszę, zawołaj moje imię)
Zawołaj moje imię (proszę, zawołaj moje imię)
Zawołaj moje imię (proszę, zawołaj moje imię)
Śpiewaj tą piosenkę

##Widzisz, widzisz? (Hej) Słyszysz, słyszysz?
To tylko dla ciebie (proszę, zawołaj moje imię)
Widzisz, widzisz? (Hej) Słyszysz, słyszysz?
Moje serce bije dla ciebie (proszę, zawołaj moje imię)

Słyszysz tą piosnkę, którą dla ciebie śpiewam? Widzisz moje serce?
Idę do ciebie

Wiem, że chwilę czekałaś, w tej chwili idę
Kiedy spotkam cię na końcu tej drogi, pobiegnę do ciebie i przytulę cię

#
##

Dziecinko zawołaj moje imię
Nie dbam o sławę
Wszystko, czego pragnę i wszystko, czego potrzebuję to ty
Nie ważne co, zawsze będę z tobą
Zawołaj moje imię, powierz mi siebie
Sam mogę cię ochronić
Więc pospiesz się i zawołaj moje imię
Idę do ciebie, proszę, zawołaj moje imię

#

Widzisz, widzisz? (Hej) Słyszysz, słyszysz?
To tylko dla ciebie (proszę, zawołaj moje imię)
Widzisz, widzisz? (Hej) Słyszysz, słyszysz?
Moje serce bije dla ciebie (dziecinko, zawołaj moje imię)

*Hottest - nazwa fanclubu 2PM

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...