Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 czerwca 2013

Koyote - Marry me 2013


Koyote - Wyjdź za mnie

Patrzę wstecz na wiele dni, które razem spędziliśmy
Uśmiecham się z powodu szczęśliwych wspomnień
Ty i ja, tak, ty i ja
Nie wiedziałem, że będziemy razem

Czasami kłóciliśmy się i nienawidziłem cię
Nawet myślałem o spotykaniu się z kimś innym
Ale na końcu to tylko ty

#Nic nie można na to poradzić, nasza dwójka
Nienawidzę cię, ale nie mogę cię nienawidzić, moja osoba
Kiedy tylko raz się uśmiechasz
Odchodzą wszystkie moje zdenerwowane uczucia

##Nic nie można na to poradzić, jesteś moją miłością
Jesteś moją miłością, która wciąż sprawia, że moje serce galopuje
Kocham cię bardziej niż wczoraj
Jutro będę cię bardziej kochać, na zawsze dzień za dniem

Im więcej mija czasu, tym głębsza staje się moja miłość
Wszystkie przestrzenie w moim sercu są wypełnione tobą
Wypowiadam długo wyczekiwane drżące wyznanie uczuć do ciebie

Możesz myśleć, że jestem dziwna, bo to mówię, ale
Nie potrzebuję nikogo oprócz ciebie - nie
Kocham cię, wyjdź za mnie

#
##

Czekałem przez długi czas
Ale bałem się, że mnie odrzucisz
Teraz moje serce i moje ciało reaguje tylko na ciebie
Nawet jeśli inna osoba, czy inna miłość mnie odnajdzie, wszystko jest takie same
Teraz jest czas, jeśli cię nie mam, jestem taki sam jak żebrak
Mam tylko ciebie, teraz  będę odważny i wyznam ci uczucia

Oświadczam ci się bez drogiego pierścionka czy romantycznych słów
Nie! Wydaje się to być zbyt amatorskie, przepraszam
Ale moje serce i moja obietnica są twardsze niż diament
Moja miłość jest całkiem prosta
Więc zaufaj mnie i przyjmij mnie
Tylko ciebie na zawsze będę bronił, wyjdź za mnie

Nic nie można na to poradzić, nasza dwójka
Nienawidzę cię, ale nie mogę cię nienawidzić, moja osoba
Z tym co teraz powiedziałeś
Będę zawsze tylko na ciebie patrzeć

Nic nie można na to poradzić, jesteś moją miłością
Jesteś moją miłością, która wciąż sprawia, że moje serce galopuje
Szczerze, też czekałam na twoje wyznanie
Ciągle płaczę, ale jestem naprawdę szczęśliwa

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...