Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 21 czerwca 2013

Takers - I miss you 2013


Takers - Tęsknię za tobą

Dzień, kiedy zakwitł kwiat, który mi dałaś
Na parapecie wypełnionym słońcem
Tęsknota, którą w sobie trzymałem, wylała się na mnie
Więc prawie cie zawołałem
Chciałem ci powiedzieć

Że jakoś przeżył [kwiat]
Przetrwał pory roku bez ciebie
Przez chwilę nawet go nie podlewałem
A po prostu go zostawiłem
Myślałem, że uschnie i zniknie

#Jak wiosna, jak wiatr
Chcę wszystko zawrócić
Brakuje mi ciebie, tęsknię za tobą
Zwiększa się tylko smutny monolog

Kwiaty kwitną, kiedy nadchodzi wiosna i nie dlatego, że wiosna jest cudem
Więc chciałbym cię tylko zobaczyć
Gdybym tylko mógł
Wciąż z ciebie nie zrezygnowałem

#

Masz się dobrze?
Czasami o mnie myślisz?
Nasza własna wiosna, nasze wspólne chwile
To sprawia, że cierpię

Kocham wszystko, co znika
Jak sny i jak ty
Ale chcę się ciebie trzymać
Cud znalazł tą małą roślinę
Skoro wiosna znowu nadeszła
Wróć do mnie, kocham cię

Brakuje mi ciebie, tęsknię za tobą
Zwiększa się tylko smutny monolog
Wiatr i światło słoneczne
Przypominają mi o tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...