Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 13 czerwca 2013

Ivy feat. Yubin - I dance 2013


Ivy feat. Yubin - Tańczę

Tańczę, żeby cię zapomnieć, tańczę, żeby cię wymazać
Jeśli zatonę w muzyce i tańczę jak szalona
Może będę mogła na chwilę cię zapomnieć

Odkładam zdjęcia i zamiast zdjęć, włączam muzykę
Ponieważ to tak bardzo boli, ponieważ chcę cię zapomnieć, wiję się

Po tym jak odszedłeś, moje serce jest puste i próbuję wypełnić je muzyką
Po maksymalnym podkręceniu dźwięku, żebym nie mogła czuć twojego pustego miejsca

#Tańczę, żeby cię zapomnieć, tańczę, żeby cię wymazać
Jeśli zatonę w muzyce i tańczę jak szalona
Może będę mogła na chwilę cię zapomnieć
Tańczę, kiedy chce mi się płakać, tańczę, kiedy za tobą tęsknię
Ponieważ nie chce o tym myśleć, ponieważ nie chcę za tobą tęsknić
Dzisiaj znowu tańczę jak szalona

Na moim odbiciu w lustrze, pojawia się twój obraz
Próbuję to wymazać, więc ciągle się ruszam, dopóki już cię nie widzę

Kiedy muzyka się zatrzymuje, nie mam już siły
Więc nie mam czasu, żeby za tobą tęsknić
Ciągle kontynuuję, aż mogę od razu zasnąć

Jestem taka żałosna, że wciąż o tobie myślę, nie mogę sobie wybaczyć
Jeśli tańczę jak szalona przed lustrem
Wydaje się jakby twój obraz trochę bladł

Więc czuję się dobrze i ciągle ruszam swoim ciałem, ponieważ jestem samotna
W tajemnicy się wyciszam i wylewam wszystkie moje łzy przez pot
Aż każda ostatnia kropla opuści moje ciało
Kiedy tęsknię za twoim głosem, zatykam swoje uszy muzyką
Kiedy łzy mają zaraz spaść, pozwalam im płynąć jako pot
Więc tańczę i tańczę, dopóki się nie zmęczę
Kiedy mam nadzieję, że nadejdzie chwile, kiedy zapomnę za tobą tęsknić
Dzisiaj znowu włączam muzykę

#

Muszę dalej tańczyć, no łzy płyną z moich oczu
Muszę przestać romansować, bo pozwalam sobie płakać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...