Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 13 czerwca 2013

Shin Jae - Will you be my love rain 2013 (Gu Family Book OST)


Shin Jae - Czy będziesz moim miłosnym deszczem

Czy będziesz moim miłosnym deszczem?
Czy będziesz ze mną gdziekolwiek na świecie?

Powiem ci kocham cię przynajmniej trzy razy dziennie
Nie powiem tego nikomu innemu, ale tobie, czy to dobrze

#(Chwyć moją dłoń) kocham cię (przytulisz mnie?)
Lubię cię (nawet kiedy śnię)
Mam tylko ciebie

##Kiedy się uśmiechasz, też się uśmiecham
Kiedy płaczesz, też płaczę
Moja cenna osoba, moja miłość
Gdziekolwiek jesteś, jestem przy tobie
Dam ci wszystko, co mam

Kiedy idę z tobą, będę mocno trzymał twoją dłoń
Czy przyjdziesz w moje ramiona i powiesz mi, że mnie kochasz?

#
##

Dzień, kiedy cię pocałowałem, obiecałem ci miłość
Od tego dnia, nie widziałem nikogo innego oprócz ciebie

Pokochałem cię od pierwszego wejrzenia
Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia
Moja cenna osoba, moja miłość
Zawsze będę przy tobie
Zawsze będę po twojej stronie
Oddam ci wszystko, co mam
Dam ci całą moją miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...