Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry - Ready 2 love 2013


Henry - Gotowy, żeby kochać/na miłość

Zostańmy razem, jak niebo pełne gwiazd
Jak rozprzestrzeniające się wieczorne słońce, rozprzestrzeniasz się we mnie, czuję twój oddech

#Wciąż zachowałem swój pocałunek i wszystkie rzeczy, które nie mogą zostać zmienione
Oddam ci wszystko, co mam
Czuję, jakbym mógł latać, nie mogę nigdy stracić tej radości
W tej chwili chcę być dla ciebie wszystkim

#Miłość, jestem gotowy, żeby kochać
Wszystko jest idealne, jest jak sen
Przyjdź do mojego serca, jestem gotowy, żeby kochać
Yeah, pobiegnę do ciebie, moje serce płonie głośniej do ciebie
Yeah, wzlecę na chmury, jakbym miał wszystko na tym świecie
Chcę ci pokazać fantazję o tobie i mnie

#
##

###Po prostu kogoś potrzebuję, czy ktoś tam jest?
Odpowiedz mi bo jestem gotowy, jestem gotowy, żeby kochać
Po protu kogoś potrzebuję, nie po prostu kogokolwiek
Przyjdź do mnie, bo jestem gotowy, jestem gotowy, żeby kochać

Jo, Codziennie szukałem
Kogoś, kogo mógłbym nazywać moją dziecinką
Czy jesteś miłością mojego życia? Czy może jesteś kolejną?
W jednej chwili się w tobie zakochałem, hej yeah, zakochałem się w tobie
Jak te fajerwerki, zaszalejmy w przestrzeni kosmicznej dziecinko
Jestem gotowy, żeby wywołać twój uśmiech, moje serce galopuje
Doprowadza mnie do szaleństwa, wszystko postawię, żeby przygotować się na ten początek dziecinko
Dobra dziewczyna w okrutnym świecie, jest trudna do znalezienia
Zesłana z gówry, musisz pokazać mi tą miłość
Moja dziecinka przyjdzie i uspokoi mój umysł, dalej!

##
### x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...