Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry - My everything 2013


Henry - Moje wszystko

1, 2, 3, 4! Yeah yeah NoizeBank*

Lśnisz jak niebo, twoja twarz jest słodka jak lemoniada
Kiedy się uśmiechasz, jesteś jak anioł
Szczerze wyznaj mi swoje uczucia, lubię cię, podobasz mi się
Czujesz to samo co ja

Pojedynczo wypełniam się tobą
Uśmiechałem się, kiedy patrzyłem na twój olśniewający uśmiech i uświadomiłem sobie

#Chcę być w tobie wszystkim i być przy tobie
Ponieważ już stałaś się dla mnie wszystkim
Hej dziewczyno, jesteś moim wszystkim
Mam zamiar wszystko ci dać, oświetlam cię

Hej dziewczyno, jesteś moim wszystkim
Mam zamiar wszystko ci dać, śnię o tobie

Jo posłuchaj, chcesz najlepszych rzeczy, dam ci wszystko
I sprawię, że twoje serce będzie śpiewało słodko jak skrzypce
Nie ma przepytywania, wiesz, że mamy to coś
I z miłością, która jest tak prawdziwa, że nie jest grzechem

Dziewczyno, spotkamy się dzisiaj?
Czujesz to samo co ja? Będę myślał tylko o tobie
Co tam dziewczyno, zawsze będę szczęściem rozchodzącym się po twoich policzkach dziecinko

Moje walące serce (drży) pospiesz się i zapamiętaj mnie (hej)
Moja ukochana, nie sprawię, że to zniknie, obronię cię, wiesz

#

Gdyby wszystko co wdychałaś, słyszałaś i wymówiłaś było o mnie
Wierzę, śnię o tobie, myślę o twoich olśniewających dniach
Och zamykam oczy, och widzę cię
Wiem w tej chwili, że jesteś tą jedyną

#

Oświetlam cię, śnię o tobie
Oświetlam cię, śnię o tobie

*grupa producencka, której jednym z czterech członków jest Henry

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...