Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry - Holiday 2013


Henry - Wakacje

Ooch yeah, jesteś gotowa?

Wciąż nosisz ubrania, które mi się nie podobają (uch uch och och nie)
Kiedy jesteśmy razem, ciągle patrzysz na telefon (uch uch och och nie)
Nie chcę pytać, nawet jeśli mi powiedz, nic się nie zmieni
Im bardziej jesteśmy uczuciowi, tym mocniej stajemy się zmęczeni
Ostatnia wiadomość głosowa, świetnie się dzięki tobie bawiłem (uch uch och och nie)

#Hej yeah myślę, że potrzebuję wakacji
Hej yeah, chcę iść za słońcem
Hej yeah nie wiem gdzie to będzie
Nie chcę czekać czekać

##Hej yeah myślę, że potrzebuję wakacji
Hej yeah zanim zwariuję
Hej yeah czas jest zbyt cenny, żeby o tym myśleć
Nie, potrzebuję wakacji

Chcę wyjechać zanim pojawią się wyniki mojego testu (uch uch och och nie)
Nie chcę żyć jakbym płynął z prądem (uch uch och och nie)
Nie jestem zazdrosny o ciebie, który mnie wyprzedzasz (co?)
Najpierw muszę spotkać się z duszącą odpowiedzialnością
Zanim przypomnę sobie wszystko, co muszę chronić (uch uch och och nie)

#
##

Kogo obchodzi, jeśli jest to gdziekolwiek, kogo obchodzi, jeśli jestem sam
Nic nie mam, więc nic mnie nie obciąża
Złe rzeczy dzieją się wiele razy, więc teraz już ich nie będzie
Musisz sobie ze mnie żartować

Hej, yeah nie wyglądaj na takiego zmartwionego
I hej yeah, to po prostu moja droga (nie chcę czekać nie)

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...