Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 8 czerwca 2013

Ha Yeon Soo, Kang Ha Neul, Kim Cho Eun - Atlantis Princess 2013 (Monstar OST) (Oryginał BoA)


Ha Yeon Soo, Kang Ha Neul, Kim Cho Eun - Księżniczka z Atlantydy

Co jest na dalekim końcu morza?
Coś innego, historia, która jest daleko od tego świata
Czy zobaczę, jeśli wejdę na chmury?
Anioły i dzieci dmuchają w trąbki?

Jeśli umieszczę swoje ucho gdzieś w lesie
Tylko ja słyszę słaby głos
Czy powinnam wzlecieć jakbym marzyła?
Wysoko do góry, do świata gdzie nikogo nie ma

#Wszystkie te małe pytania
Wszystkie moje nieskończone, niewyjaśnione historie
Jeśli zawrócę, w pewnym momencie, bez mojej wiedzy
Zapomniałam swoje własne tajemnice

##Dlaczego tak jest? Czy jestem teraz dorosła?
Czuję, jakbym straciła jakieś wspomnienie
Mam nadzieje, że nie stracę teraz moich małych nadziei i marzeń
Chcę szeptać do niebios

Pośród mrugających gwiazd na czarnym nocnym niebie
Czy jest tam miejsce, gdzie się urodziłam?
Chciałam wierzyć, że przyszłam
Z innego miejsca niż inni ludzie na ziemi

#

Teraz, naprawdę
Dlaczego tak jest? Czy jestem teraz dorosła?
Czuję, jakbym straciła jakieś wspomnienie
Mam nadzieje, że nie stracę teraz moich małych nadziei i marzeń
Chcę szeptać do niebios

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...