Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 9 czerwca 2013

100% - Only U 2013


100% - Tylko ty

Tylko ty, tylko ty
Tylko ty, tylko ty

Bądź szczera, widzę, że na mnie patrzysz
Też mnie pragniesz
Zbliżę się do ciebie, tylko chwilę poczekaj z trzepoczącym sercem
Czy będziesz mnie obserwować? Żebym mógł się zbliżyć urocza dziewczyno

Chcę cię poznać
Opowiedz mi swoją historię, pragnę być z tobą

#Tylko ty, myślę tylko o tobie
Tylko ty, staję się szczęśliwy, kiedy cię widzę
Jeśli też mnie pragniesz, nie odrzucaj mojego serca
Tylko ty, myślę tylko o tobie

Tylko ty, staję się szczęśliwy, kiedy cię widzę
Jeśli też mnie pragniesz, nie odrzucaj mojego serca

Tylko ty, tylko ty
Tylko ty, tylko ty
Jesteś oślepiająca, zapierająca dech
Cały dzień pojawiają się tylko myśli o tobie
Chcę cię coraz bardziej i bardziej poznać
Chcę cię uczynić moją

Moje pragnienie, żeby cię mieć
Staje się większe i szybsze
Jesteś uroczą dziewczyną, o której marzyłem
Każdy może powiedzieć, że to ty
Jesteś taka piękna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Moje serce chce mieć cię szybciej w ramionach

Twój drżący oddech i zimne oczy
Nie mogę ukryć twojego serca nie nie nie
Nie bądź przebiegła i fałszywa
Nie graj trudnej do zdobycia i nie odwracaj się
Chodź do mnie
Chcę cię poznać
Opowiedz mi swoją historię, pragnę być z tobą

#

Myślę tylko o tobie, staję się szczęśliwy, kiedy cię widzę, chcę cię poznać
Myślę tylko o tobie, staję się szczęśliwy, kiedy cię widzę, chcę cię poznać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...