Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

EXO-K - Peter Pan 2013


EXO-K - Piotruś Pan

Strząsam swój znoszony pamiętnik i nagle na otwartej stronie
Wyraźnie tam jesteś, wciąż pozostajesz dokładnie taka sama
Przypominam sobie zdjęcia, które przez ten cały czas zapomniałem, małe drżenie wychodzi z mojego ciała
To trochę smutne, że nie mogę wrócić do tych chwil

#Pójdę szukać cię w Nibylandii* podążając za Dzwoneczkiem*, która została zesłana przez wspomnienia
W tym miejscu ty i ja uśmiechając się, szukamy się nawzajem
Jestem twoim wiecznym Piotrusiem Panem*, twoim mężczyzną, który zatrzymał się w czasie**
Mogę być niezręczny, ale tak bardzo cię kochałem i pobiegnę do ciebie

Wyraźnie pamiętam przegnanie wszystkich łobuzów, którzy cię niepokoili
Od tamtej chwili miałem twoje serce i nawet dostałem całusa
Moje serce unosiło się na chmurach i leciało
Byłaś ładniejsza niż Wendy* czy Kopciuszek
Jedna osoba, która sprawiła, że moje serce waliło
Jak tylko cię poczułem, moje oczy rozbłysły

#

(Byliśmy razem, chciałem trzymać się tylko ciebie, wyciągnąłem dłoń, ale
Stałaś się odległa, nie opuszczaj mnie, przeszły ja jest dokładnie tutaj, gdzie ty)

Różowe twarze, uczucie spacerowania po chmurach, skarbek, malownicza ty, która sprawiasz, że wali moje serce
Tak jak wtedy miękko się uśmiechnęłaś oczami
Jeśli tylko możesz wlecieć w otwarte okno mojego serca

Jesteś w mojej bajce, wciąż się tu błąkasz, słodka dziewczyno
Wciąż się denerwuję - róg mojego serca bez ciebie jest jak samotna wyspa
Zapisałem cię w moich wspomnieniach, nie możesz zostać wymazana, śliczna dziewczyno
Moje serce wciąż galopuje - róg mojego serca bez ciebie jest...

Jak bardzo się zmieniłaś, kiedy kręciły się wskazówki zegara
Przewróciłem na ostatnią napisaną o tobie stronę
Ale nie mam odwagi jej przeczytać, wymażę smutne słowa
Nasza historia się nie skończy
Ponieważ znowu się spotkamy

*postaci lub miejsce z bajki o Piotrusiu Panie
**Piotruś Pan był dzieckiem, które nigdy nie dorosło, więc w pewnym sensie zatrzymał się w czasie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...