Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

EXO-K - Heart attack 2013


EXO-K - Atak serca

Jestem oślepiony przez ciebie, która lśnisz tak, że wszystkie inne światła tracą kolory, jesteś silną latarką
Wciąż pozostajesz jako silne widmo, retrospekcja
Szedłem przed długi labirynt, pomiędzy twoimi wyobrażeniami
Wydaje się, jakbym mógł cię dotknąć, ale moja ręka przechodzi przez puste powietrze

Jedyne co mam w głowie, to tylko ty
Wariuję z powodu fantazji, która wydaje się być jak rzeczywistość
Och nie nie, tak nie może być, to naprawdę nie możesz być ty
Chwila, w której do ciebie idę z bijącym sercem...

#Przez chwilę miałem atak serca, na końcu
Świat mnie przytłacza ekstatycznym uczuciem tego ataku serca
Jesteś tak blisko, że nie dbam o to, czy przestanę oddychać

##Atak serca - na końcu czekania
Moje serce, które jest o krok od eksplozji, staje się ciche
Jestem taki spokojny, że nie dbam o to, czy przestanę oddychać

Tak bardzo lśnisz, że kiedy zniknęłaś, nic nie zostało takie same
Powietrze stało się przeciążone i stwardniało, więc nie mogłem nawet oddychać
Coś do ciebie powiedziałem, chociaż mogłaś tego nie usłyszeć
Ale słyszałaś mnie i zaskoczył cię mój wzrok i odwróciłaś się

Moje oczy drżą, kiedy zadaję ważne pytanie
Mogę nawet sam w to nie uwierzyć
Och nie nie, tak nie może być, to naprawdę nie możesz być ty
Chwila, w której moja dłoń dotyka twojej drobnej twarzy

#
##

Czy mogę w to uwierzyć, jeśli mówisz, że to sen?
W ten sposób to nie będzie boleć
Przytulę cię, która jasno lśnisz
Jeśli tylko wszystko zatrzyma się w miejscu

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...