Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

EXO-K - Baby 2013


EXO-K - Dziecinka

Z zamkniętymi oczami modliłem się o tą chwilę
Obejmę cię, serce mojej ukochanej, powoli
Dzisiaj jest jedyna szansa, zrobię pierwszy krok

Obiecuję ci, będę dla ciebie dobry
Tak jak miałem nadzieję, z radością
Zrobię pierwszy krok w kierunku naszego marzenia

#Dlaczego moje oczy są takie zaślepione?
Dlaczego moje serce bije tak szalenie?
Brak mi tchu, ale to takie cenne, nie zapomnij

##Na początku twoje marzenie, twoje słowa były grubsze niż łzy
Słodsze niż nektar niebios
Tak, jesteś moją dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką

###Obiecuję ci, nie przestanę
Bo patrzę tylko na ciebie

Z zamkniętymi oczami modliłem się o tą chwilę
Tak długo czekałem na ten dzień
Dzisiaj jest jedyna szansa, zrobię pierwszy krok

Wiem, że to nie będzie łatwe
Oddaliliśmy się od siebie tak bardzo jak długo nie byliśmy razem
Zasmuca mnie ta dziwna twarz

#

Na początku twoje marzenie, twoje słowa, to delikatne lato
Było jaśniejsze niż południowa strona nieba
Tak, jesteś moją dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką

###

Wiem, że jestem taki głupi
Nie jestem do tego przyzwyczajony, do znania tylko ciebie
Kiedy stawiam pierwszy krok
Idź za mną dziewczyno, proszę zbliż się
Żebym mógł patrzeć tylko na ciebie, która jesteś moim niebem

##

Zakochałem się w tobie głęboko w moim sercu
Tylko ty jesteś dla mnie wszystkim, moim niebem
Dziecinko dziecinko dziecinko dziecinko dziecinko dziecinko

Obiecaj mi, że też będziesz patrzeć tylko na mnie
Kochaj tylko mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...