Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 3 czerwca 2013

EXO-K - Don't go 2013


EXO-K - Nie odchodź

Ruchy twoich małych skrzydeł, moje zainteresowanie tobą
Twoje gesty sprawiają wrażenie, że mówisz mi, abym za tobą poszedł
Twoje gorliwe oczy i twoje ciche historie tej nocy razem zawirowały

Zgubiłem siebie i moją jedną i jedyną duszę w twoim głębokim obrazie
Całkowicie upiłem się ruchami twojego ciała, że zapomniałem nawet oddychać
Siadasz lekko jak walc i nie mogę oderwać od ciebie spojrzenia
Moje oczy naturalnie śledzą każdy twój krok

#Prowadź mnie
Yeah do miejsca, gdzie mieszkasz, zabierz mnie ze sobą
Och, pójdę za tobą nawet jeśli to jest  na końcu świata
Proszę, nie uciekaj sprzed mojego wzroku, nie znikaj nawet kiedy nadejdzie poranek
Spacer, o którym marzę, jesteś moim jednym i jedyny pięknym motylem

Skąd się wzięłaś, gdzie zmierzasz?
Łaskawie przyszłaś tu się ze mną spotkać
Nawet na stromym i wysokim urwisku, nie martw się
Nie ma się czego bać

Chwalisz się swoją elegancką sylwetką
Och kilka razy w tobie tonę
Miłość przyszła do mnie bezwiednie
Bez ostrzeżenia, nagle

Siadasz lekko jak walc i nie mogę oderwać od ciebie spojrzenia
Moje oczy naturalnie śledzą każdy twój krok

#

Nawet jeśli błąkam się po dziwnych miejscach, nawet jeśli się zgubię
Podążę za swoim sercem, które jest bardziej szczere niż ktokolwiek inny
Ruchy twojego ciała cicho przyciągają moje spojrzenie, twój wzrok jest silny, ale miękki
Nie mogę ci zaprzeczyć

Weź mnie
Yeah do miejsca, gdzie mieszkasz, zabierz mnie ze sobą
Och, pójdę za tobą nawet jeśli to jest  na końcu świata
Proszę, nie uciekaj sprzed mojego wzroku, nie znikaj nawet kiedy nadejdzie poranek
Nieznaczne ruchy twoich dłoni sprawiają, że moje serce wiruje

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...