Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

EXO-K - Let out the beast 2013


EXO-K - Uwolnij bestię

Panie i panowie

Wzięliście swój bilet? Dalej dalej, ustawcie się w kolejce
Nie martw się, usiądź tutaj, dlaczego ciągle patrzysz na zegarek? Obejrzyj do końca

Od tej chwili strać kontrolę, tańcz kiedy słyszysz piosenkę
Twoja energia zaraz eksploduje, nie mogę przestać

Spuszczę ze smyczy bestię, którą przez długi czas ukrywałem wewnątrz mnie
Jestem lekkomyślny jak dziecko, nigdy nie zostanę oswojony

#Kiedy na scenie oświetla mnie światło
Wszyscy, którzy na mnie patrzą, zakochują się we mnie
Kiedy na scenie oświetla mnie światło
Nie przegapiam nawet jednego skupionego n a mnie wzroku

##Moje instynkty nie mogą zostać ukryte
Wiesz, że mam zamiar wypuścić bestię
Też to czujesz, wiesz, że chcesz uwolnić bestię
To się zaczyna, czas na show, wypuść bestię
Krzycz głośno, wypuść bestię
Teraz wszyscy uwolnijcie bestię x3

Tutaj i tak, wybuchają flesze
Mój styl jest gorący, odrobinę świeży
Z szorstkim oddechem, nigdy wcześniej tego nie doświadczyłeś

Wciąż mamy kontrolę, muzyka jest uzależniająca
Nie możesz oderwać ode mnie spojrzenia, nawet kiedy pot perli się na mojej brodzie

Rozerwij łańcuch, który dusi twoje serce
Nigdy nie przestawaj, dopóki nie zniknie księżyc

#
##

Pragnę cię, przestań uciekać, nie ugryzę
Ciągnij do końca, nie puszczaj, szczerze
Wiesz, że wiem, nie masz szans na ucieczkę
Teraz to zacznij, teraz przyszła kolej, żeby to twoje serce skraść

Teraz prawa! (Prawa!) Lewa! (Lewa!) spójrz w prawo, teraz krok! Krok!
Teraz prawa! (Prawa!) Lewa! (Lewa!) odwróć się, teraz krok! Krok!

(Sprawiłaś, że zwariowałem dziewczyno, sprawiłaś, że zwariowałem)
Nawet jeśli bestia we mnie ruszy na ciebie, nie bądź zaskoczona, będę biegł, dopóki nie skończy się show
Hej, hej, czuję jakby to mnie kontrolowało
Nie mogę tego zwalczyć, wypuść bestię, wypuść bestię
Hej! Yeah! Yeah! Yeah! Uwolnij ją!

Kiedy na scenie oświetla mnie światło
Spuszczę ze smyczy siebie, który był wewnątrz uwięziony
(Pokażę to mojemu światu, wypuść to! Wypuść to!)

Nie bój się i uwolnij bestię!
Bądź pewny siebie i uwolnij bestię!
Rusz się i uwolnij bestię! x3
Nie bój się i uwolnij bestię!
Bądź pewny siebie i uwolnij bestię!
Krzycz głośno i uwolnij bestię! x3

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...