Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Baek Ji Young - That kind of woman 2013


Baek Ji Young - Taka kobieta

#Jestem taką dziewczyną, dziewczyną, która nie jest fałszywa
Dziewczyną, która staje się słaba z powodu miłości, taka dziewczyna to ja
Osoba bez tajemnic

Kiedy cię widzę, cieszę się bez powodu
Ciągle sączy się ze mnie śmiech

##Ludzie mówią, że taka dziewczyna nie jest atrakcyjna
Ale nie dbam o to, chcę tylko, żebyś mnie lubił

###Tylko nasza dwójka woo woo woo szepcz mi miłość
Tylko nasza dwójka woo woo woo trzymaj się blisko mnie jak mój cień

#

Staję się naprawdę samotna, więc dużo płakałam
Mam takie miękkie serce

##
###
#

Sprawiasz, że moje serce skacze w górę i w dół
Dlaczego tak bardzo cię lubię?

###
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...