Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 czerwca 2013

Henry - I would 2013


Henry - Zrobiłbym

Nic nigdy mnie nie złamało tak jak ty
Nikogo nigdy nie pragnąłem bardziej niż ciebie
Nikt inny nie może uczynić mężczyzny słabszym
Sprawić, że tak głęboko się zakocha dziecinko

Nikt nigdy nie znał mnie tak jak ty
Nie ma innej dziewczyny, która potrafi mnie przejrzeć
I każde wspomnienie, które znam
Przypomina mi, że jestem całkiem sam, całkiem sam

#Gdybym mógł dać sobie z tobą spokój, zrobiłbym to
Nie chcę już cię kochać
A tęsknota za tobą jest jak toczenie wojny
To bitwa, którą przegrywam
I poddałbym się dziewczyno, gdybym mógł
Gdyby, mógł odejść tak łatwo jak ty, zrobiłbym to

Chociaż widziałem wystarczająco, żeby to wszystko wiedzieć
Ale niewystarczająco, żeby wiedzieć jakie to uczucie upadać
Ale taki ból, z jakim mnie zostawiłaś
Wydaje się, że nigdy się nie wyleczy
I nigdy mnie nie zostawi

#

Powiedz mi, jak mam żyć ze skażoną miłością?
Powiedz mi jak mogę nie czuć żadnych uczuć?
Czy jest sposób, żeby to wszystko zostawić za sobą?

Gdybym mógł dać sobie z tobą spokój, zrobiłbym to
Nie chcę już cię kochać
A tęsknota za tobą jest jak toczenie wojny
To bitwa, którą przegrywam
I poddałbym się dziewczyno, gdybym mógł
Tylko powiedz mi jak odejść
Od kochania ciebie i zrobiłbym to

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...