Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

2EYES - Bloody love 2013


2EYES - Krwawa miłość

Zabierz zabierz zabierz

Jak zmierzch

Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłam, nie mogłam się ruszyć, człowiek z lodu
Wiem, czego pragniesz, moja róża zabarwiona krwią
Elektryzujący wirus, moje serce jest takie poważne
Będę cię mieć, rzucę zaklęcie

Barabimbara boomba boomba boombarabamba (weź moją krew)
Barabimbara boomba boomba boombarabamba
Barabimbara boomba boomba boombarabamba (zabierz mnie tam)

Teraz mnie nie puszczaj

#Dam ci swoje czerwone serce, jest dobrze, nawet jeśli moje serce wybuchnie
Nawet jeśli stanę się zimna jak lód, chcę z tobą zasypiać
Przyjdź tak do mnie, przytul mnie
Żeby ta chwila wiecznie trwała
Pragnę cię, pragnę cię, rzucę zaklęcie jak zmierzch

Barabimbara boomba boomba boombarabamba
Barabimbara boomba boomba boombarabamba 

Kiedy tylko cię zobaczyłam, krzyknęłam mój super bohater
Ponownie się narodziłam, och witaj na moim świecie
Na zawsze dla mnie, odpowiedz mi, powiedz tak
Teraz rzucę zaklęcie, jeszcze raz 

Barabimbara boomba boomba boombarabamba
Barabimbara boomba boomba boombarabamba 

Iskrzę białą skórą, jestem wyjątkowa
Jestem taka inna niż wcześniej



Zabierz zabierz zabierz

Jak zmierzch

Barabimbara boomba boomba boombarabamba (weź moją krew)
Bo cię pragnę dziecinko, chcę być na zawsze
Barabimbara boomba boomba boombarabamba (zabierz mnie tam)
Wieczna magiczna moc

Teraz nie ma dla nas pożegnania (na zawsze)
Tak, teraz mamy nawzajem całych siebie (na zawsze)

Nic nie może nas rozerwać, nasze płonące serca brzmią bum bum bum
Teraz mam cały świat, ta wieczna, niezniszczalna magia

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...