Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 9 czerwca 2013

100% - Flavor 2013


100% - Smak/Aromat

Kiedy myśli o tobie opuszczą moją głowę?
Kiedy będziemy w stanie znowu się spotkać?
Nie myśl, że to zbyt wiele
Od tej chwili jesteś moją dziewczyną

#Jesteś moim smakiem (smakiem), moim ulubionym smakiem (smakiem)
Kocham cię dziewczyno
Zauroczyłaś moje serce i nie puszczasz go
Jesteś moją najlepszą (najlepszą), jestem gładką grą (gracz)
Jak wspaniały obraz, pięknie cię narysuję
Kocham cię dziewczyno

Twój słodki pocałunek, twoje usta, co noc o nich śnię
Teraz już nie chcę sobie wyobrażać, ale naprawdę trzymać twoją dłoń (twoje serce)
Nie odrzucaj mnie i nie mów, że mnie nie lubisz dziewczyno
Od tej chwili jesteś moją dziewczyną

#

Przysięgam
Twoja obecność jest już głęboko we mnie wyciśnięta
Dziecinko, staję się coraz chciwszy, chciałbym, żebyś była moją ukochaną
Chcę cię miękko całować, mleczny policzek, nie chcę mówić do widzenia
Jak mogę odesłać cię do domu? Nie zrozum mnie źle
Choroba nazywana miłością, jej powszechne symptomy
Moje uczucia nie są jak te łatwo ochładzające się trendy
Czy coś zakryje lub nie moje oczy, jesteś najlepsza*
Zawsze chce być blisko ciebie, chcę być twoją jedynymi słodkimi perfumami, pani

Jesteś moim smakiem (smakiem) moim ulubionym smakiem
Kocham cię dziewczyno
Jesteś na tyle blisko, że słyszę twój oddech
Jesteś moją najlepszą (najlepszą), jestem gładką grą (gracz)
Jak dobry mężczyzna, zawsze cię obronię

Jesteś moim smakiem

*nawiązanie do przysłowia oczy zostały zakryte przez strąki fasoli, które oznacza uroda, to kwestia gustu, piękno jest widoczne w oczach patrzącego

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...