Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 8 maja 2013

Yoo Seung Woo - Hello 2013


Yoo Seung Woo - Witaj

Moje dni, które były trudne, samotne i męczące
Zmieniły się w miłość z powodu twojego serca

Co powinienem jutro zrobić, kogo powinienem spotkać?
Sprawiłaś, że z powodu twojego serca zapomniałem o tym

Przyjdź do mnie,witaj
Moja pianko*

Spotkajmy się jutro
Z miłością w naszych ramionach

Co myślisz o wybraniu się na przejażdżkę z ciepłym niebem
Chłodny wiatr jest prezentem dla ciebie

Nie ma potrzeby, żeby przeszłość była zmarnowana
Ponieważ przed nami będzie więcej dni, żeby być razem

Obiecajmy się nie zmieniać

Przyjdź do mnie,witaj
Moja pianko

Spotkajmy się jutro
Z miłością w naszych ramionach

Przyjdź do mnie,witaj
Moja pianko

Och kiedy machamy naszymi złączonymi dłońmi x3

*marshmallow - pianka, ptasie mleczko

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...