Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 14 maja 2013

Wonderboyz - Tarzan 2013


WonderBoyz - Tarzan*

#Chcę być z tobą jak Tarzan, stworzyć Thrilla in Manila** albo na wyspie
Tańczymy razem jakbyśmy mieli zniknąć wraz z końcem, wyszepczę ci, żeby nikt nie wiedział
Chwyć moją dłoń, jestem twoim Tarzanem x2
Jesteś moją Jane, będę twoim Tarzanem Tarzanem Tarzanem
(Będę twoim) woa woa woa x4
Jesteś moją Jane, będę twoim Tarzanem Tarzanem Tarzanem (będę twoim)

Zostawmy tylko wspomnienia i gdzieś odejdźmy
Zostawmy tylko blizny i gdzieś odejdźmy
Zostawmy tylko ślady gdzieś odejdźmy
Jestem samotny w tym lesie bez ciebie
Czy słyszysz moje samotne bujanie się pomiędzy drzewami?
Dobre wspomnienia zmieniają się w puste dźwięki
Zamknij oczy i wyobraź sobie naszą historię
Nic nie mogę bez ciebie zrobić

##Zbliż się, pozwól mi się objąć, dlaczego nie znasz mojego serca?
Muszę cię uratować, przyjdę cię zabrać, moje serce tak bardzo boli
Marnuje się czas, przestań debatować, złapmy się za dłonie
I zabiorę cię wysoko wysoko wysoko, proszę nie mów pa pa pa

#

Byłaś jak słońce, ale odeszłaś, więc moje smutne oczy widzą tylko ciemność
Nie mogę oddychać, a las jest w rozsypce
Kują mnie ciernie i to boli
Dzwonię do ciebie SOS, ale mój telefon nie działa
Nie mogę zrozumieć dlaczego odeszłaś
Wariuje, czy to wszystko moja wina?
Gra słów już się skończyła,m przestań przestań mi to robić
Przytul mnie, zablokuj mnie, gdzie idziesz Jane

##
#

Czekam na ten dzień, proszę, jeśli do mnie wrócisz, stąd (stąd)
Tak daleko stąd (tak daleko stąd) nic nie czuję
Ale wciąż mam się dobrze, jestem tutaj, gdzie spoczywają wspomnienia
Jestem (czego szukasz) i wiesz, że mogę (mogę być twoim)
Być twoim Tarzanem

Chcę być z tobą jak Tarzan, stworzyć Thrilla in Manila** albo na wyspie
Tańczymy razem jakbyśmy mieli zniknąć wraz z końcem, wyszepczę ci, żeby nikt nie wiedział
Chwyć moją dłoń, jestem twoim Tarzanem x2 (nie mogę bez ciebie żyć)
Jesteś moją Jane, będę twoim Tarzanem Tarzanem Tarzanem woa woa woa

*pewnie wszyscy wiecie, ale tak na wszelki wypadek^^ - Tarzan: ludzkie dziecko wychowane w dżungli przez małpy, jego ukochana to Jane
**trzeci i finałowy pojedynek bokserski pomiędzy Muhammad'em Ali a Joe Frazier'em

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...