Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 21 maja 2013

VIXX - Hyde 2013


Vixe - Hyde*

Powróciła nowa generacja
Yeah teraz zabijamy ten kawałek
Zaczęliśmy od dna
Po prostu teraz to robimy, tylko podążaj

Nie ma mowy, że powiedziałem te słowa
Nie ma mowy, że powiedziałem, iż cię zostawię
Dziewczyno, proszę, uwierz temu mnie z tej chwili
(Teraz wewnątrz mnie jest szalona osoba)

Och jak to wyjaśnię?
Pewnie pomyślisz, że to wszystko wymówka
Dziewczyno, to nie jest ten sam ja co wczoraj
(Teraz wewnątrz mnie jest szalona osoba)

Nie odchodź (zostaw mnie)
Kocham cię (nie, nienawidzę cię)
Jestem zarazem Jekyll'em i Hyde'm, nie uciekaj ode mnie

#Nie jestem złą osobą, kocham cię
Nie pokazuj mi tych przerażonych oczu
Wewnątrz mnie jest inna osoba, która nie jest mną
Wewnątrz mnie jest inny ja, który nie jest mną

Po prostu nie mogę kontrolować x4

Nie ma mowy, że powiedziałem te przykre słowa
Nie ma mowy, że cię zraniłem
Dziewczyno, proszę uwierz mi, który teraz stoi przed tobą
(Teraz wewnątrz mnie jest szalona osoba)

Znam jedynie ciebie (to wszystko kłamstwo)
Znasz mnie (nie, nie znasz)
Jestem zarazem Jekyll'em i Hyde'm, nie uciekaj ode mnie

#

Diabeł, którego widziałaś ostatniej nocy to nie byłem ja
Właściwie to nie pamiętam siebie, myślę, że zwariowałem
Próbuję się blokować, ale widząc siebie skaczącego dokoła, wiedziałem, że byłem chory
Potrzebuję lekarstwa, nazwanego twoim imieniem, wejdź do mojego ciała

Inna osoba, która nie jest mną, została we mnie uwięziona

Tylko ty mnie znasz, jesteś moją ostatnią
Boję się siebie samego jeśli mnie zostawisz
Wewnątrz mnie jest inny ja, który nie jest mną

Nie jestem złą osobą, kocham cię
Nie pokazuj mi tych przerażonych oczu
Wewnątrz mnie jest inna osoba, która nie jest mną
On próbuje mnie zranić
Wewnątrz mnie jest inny ja, który nie jest mną
Po prostu nie mogę kontrolować x8

*postać z noweli Roberta Louisa Stevensona Doktor Jekyll i pan Hyde, w której dr Jekyll po zażyciu eliksiru zmieniał się we wcielenie zła - pana Hyde

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. Muszę napisać ten komentarz, bo nie mogę się wręcz nadziwić Autorkom. Mimo iż zwykle korzystam z tłumaczeń z angielskich, jeśli chodzi o polskie to ta strona nigdy mnie nie zawiodła. Można tu znaleźć wszystkie piosenki, nawet te najnowsze (jak chociażby Vixx). Pozostaje mi jedynie ukłonić się z szacunku i po raz kolejny wyrazić moją miłość do Autorek.

    Pozdrawiam, Scheila <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa <3
      zawsze świetnie się je czyta i cieszę się, że masz o nas dobrą opinię
      staramy się aby być jak najbardziej na bieżąco i powoli uzupełniać listę starszych piosenek, a takie komentarze tylko dodają nam skrzydeł :)

      Pozdrawiam :D

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...